1 اسفند 1394
شماره خبر: 158937

تاکید امام جمعه نظرآباد برحضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تاکید امام جمعه نظرآباد برحضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم


مام جمعه شهرستان نظرآباد بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تاکید کرد و گفت: در این انتخابات، مردم آگاهانه تصمیم بگیرند.
حجت الاسلام علی اکبر وثوقی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات خبرگان و مجلس ، دشمنان را ناکام خواهد کرد. وی گفت :اهمیت انتخابات برای همه روشن است و این اهمیت اصل انتخابات را نیز دربر می گیرد. حجت الاسلام وثوقی افزود: میزان مشارکت مردم در این انتخابات بسیار مهم است زیرا همه دنیا به طور مستقیم انتخابات ایران را دنبال می کنند. وی با اشاره به اقدامات دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم افزود: دشمنان تلاش و هزینه های فراوانی برای کم رنگ کردن حضور مردم در هفتم اسفند انجام داده اند و کسانی که در انتخابات حضور نیابند به دشمن کمک می کنند. امام جمعه شهرستان نظرآباد به برخی از ویژگی های نمایندگان مجلس از دیدگاه رهبری نظیر تقوی ، ولایت مداری و در خط امام و رهبری بودن اشاره کرد و به مردم سفارش کرد در انتخاب اصلح دقت کنند. وی تصریح کرد: میزان حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و حضور و آمدن مردم در صحنه انتخابات باعث برطرف کردن بسیاری از مشکلات است و عدم حضور نیز مشکلات و موانع را افزایش می دهد.وی با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو گفت: هم انتخابات مجلس و هم انتخابات خبرگان هر دو بسیار مهم هستند و یک رأی مردم به طور مستقیم در سرنوشت نظرآباد و کشور موثر است.
وی گفت: مردم کسانی را انتخاب کنند که عزت و اقتدار نظام را حفظ کنند و با بصیرت و اهل آگاهی و فهم و دانش باشند. یادآور شد: همه باید مبانی انتخابات را بپذیرند و ملت مشارکتی حداکثری داشته باشند و با بهترین انتخاب در حماسه شرکت کنند و با گزینش های خوب دو مجلس را در خدمت به انقلاب یاری رسانند. حجت الاسلام وثوقی از اقشار مختلف به خاطر خلق حماسه ن 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود