9 اسفند 1390
شماره خبر: 5302

هر رأی یک تیر به قلب استکبار است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

هر رأی یک تیر به قلب استکبار است


امام جمعه شهرستان نظرآباد تأکید کرد: کشورهای زورگوی غربی تلاش زیادی دارند که مردم ما را ناامید و مأیوس از نظام نشان دهند و در این شرایط هر رأی در انتخابات یک تیر به قلب استکبار جهانی است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی طی فرمایشاتی تأکید فرمودند که انتخابات این دوره مجلس از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.وی تصریح کرد: این حساسیت به دلیل شرایط سیاسی کشور در خارج است، چرا که کشورهای غربی تمام توان خود را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به میدان آورده‌اند.
* حضور حداکثری مردم در انتخابات تحریم‌ها را خنثی می‌کند
خطیب جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به افزایش تحریم‌های اروپا و آمریکا علیه ملت ایران گفت: هدف از اعمال تحریم‌های فوق تأثیرگذاری در انتخابات و رویکرد مردم در ایران است.
وثوقی افزود: آنها می‌خواهند با فشار به ملت ایران آنها را نسبت به نظام معترض کرده و شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را کم‌رنگ کنند.وی تأکید کرد: بنابراین در این شرایط همه باید به هشدارهای رهبری معظم انقلاب اسلامی توجه داشته و با حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کنیم.نماینده ولی‌فقیه در شهرستان نظرآباد تأکید کرد: به طور قطع حضور گسترده مردم در انتخابات تحریم‌ها و تهدیدهای غرب را خنثی کرده و موجب حرکت مقتدرانه نظام در عرصه بین‌المللی می‌شود.
* مردم باید حضور آگاهانه در انتخابات داشته باشند
وثوقی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در نظرآباد مبنی بر اینکه آیا صِرف حضور حداکثری در انتخابات کافی است؟ گفت: به طور قطع این گونه نیست و ما باید وکلایی را به مجلس بفرستیم که حامی اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.وی خاطرنشان کرد: بنابراین مردم ما باید آگاهانه و با بصیرت در انتخابات حضور یافته و نمایندگان خود را آگاهانه انتخاب کنند تا مجلسی مقتدر و حامی ولایت و انقلاب در دوره نهم تشکیل شود.



منبع: ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود