1 اسفند 1394
شماره خبر: 159024

محفل انس با قرآن کریم با حضورقاری بین المللی حاج سعید طوسی در شهر جدید هشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

محفل انس با قرآن کریم با حضورقاری بین المللی حاج سعید طوسی در شهر جدید هشتگرد برگزار شد


مراسم باشکوه انس با قرآن و عترت به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مکتب الصادق (ع) مِهستان و با همکاری شهرداری و حوزه بسیج شهر جدید در استقبال کم نظیر مردمی و با قرائت دلنشین و زیبای قاریان ممتاز بین المللی و کشوری برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ناطقی امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد و سایر مسئولین شهرستانی حضور داشتند و اقشار مختلف مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان شهر جدیدی با حضور در این محفل از فضای به وجود آمده استفاده کردند. مراسم با تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان کشوری محمد پارسا عابدی آغاز شد و در ادامه گروه تواشیح تسنیم، قاریان و نوجوانان هنرمند به اجرای برنامه پرداختند. در ادامه این محفل روحبخش و نورانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ناطقی امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تأکید بر وحدت همه اقشار جامعه حول محور قرآن کریم حمایت و خوشنودی خود را از تداوم و استمرار برنامه های قرآنی در سطح شهرستان اعلام کرد.
مهندس سید مسعود بزرگ زاده شهردار شهر جدید هشتگرد دیگر سخنران این مراسم ضمن اظهار خرسندی از شروع به کار سالن آمفی تئاتر شهرداری که در دهه فجر امسال افتتاح شد با محفل قرآنی و حضور پرشور شهروندان در این مراسم اظهار کرد: شهرداری شهر جدید هشتگرد با اولویت بخشی به آموزه های بر مبنای قرآن و عترت در تلاش است مشارکت های مردمی در امور قرآنی را فعال کرده و ضمن ترویج آموزه های ناب قرآنی با اجرای برنامه های متنوع با این موضوع با مخاطبان همراه شود. قابل ذکر است یکی از بخش های جذاب این محفل پرفیض تلاوت نوای ملکوتی قرآن با صوت جانفزای قاری بین المللی حاج سعید طوسی بود که بر سالن همایش شهرداری طنین افکن شد و فضا را روحانی کرد. در انتهای مراسم از نفرات برتر قرآنی و فعالین این حوزه به رسم یادبود تقدیر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود