18 تیر 1394
شماره خبر: 145281

محفل انس با قرآن کریم فردا شب در مسجد جامع رجایی شهر برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محفل انس با قرآن کریم فردا شب در مسجد جامع رجایی شهر برگزار می شود


محفل انس با قرآن کریم فردا شب و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محل مسجد جامع رجایی شهر برگزار می شود. استاد حسنی کارگر از اساتید و قاریان ممتاز و بین المللی قرآن کریم در این محفل به قرائت آیاتی از این مائده آسمانی می پردازد.
منطقه 7 شهرداری کرج محفل انسی را با قرآن کریم، با عنوان "ضیافت عشق" برگزار می نماید که در این محفل استاد حسنی کارگر قاری بین المللی و نفر اول مسابقات بین المللی قرآن مالزی از شهر مقدس مشهد به قرائت این مائده آسمانی می پردازد. از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای محفل انس قرآنی "ضیافت عشق" اجرای برنامه تواشیح از سوی گروه بین المللی و ابتهال خوانی می باشد که قرعه کشی کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس نیز در این محفل در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج و دیگر مسئولان ارشد شهری و استانی حضور دارند و به باشکوه تر برگزار شدن این محفل نورانی کمک می نمایند.
گفتنی است محفل قرآنی "ضیافت عشق" روز جمعه، مورخ 19 تیر ماه سال جاری در ساعت 21:30 در مسجد جامع رجائی شهر برگزار می گردد و از تمامی علاقه مندان برای حضور در این مراسم پر فیض و برکت دعوت به عمل می آید تا در مورخ مذکور حضور به هم رسانند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود