3 اسفند 1394
شماره خبر: 159137

ازدید مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز از مجتمع کانون کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ازدید مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز از مجتمع کانون کرج


سید اکبر موسوی،نماینده ویژه استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز، ضمن برگزاری جلسه با مدیر کل کانون از مرکز مجتمع کرج بازدید کرد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان و همراهانش در دفتر مدیر کل کانون حضور یافته و در خصوص نحوه ی اجرای فعالیت های اسلامی به ویژه نماز برای کودکان ونوجوانان،بحث و تبادل نظر کردند.
سید اکبر موسوی،در این نشست ،ضمن تشریح عملکرد ستاد اقامه نماز ،کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را یکی از دستگاه های تأثیر گذار در حوزه ی آموزش مفاهیم معنوی و تربیتی به کودک ونوجوان خواند . وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص نماز و تأثیر آن در کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری ،توجه دادن بچه ها به ((نماز )) در دوران کودکی و نوجوانی را با استفاده از روش های خلاق و تشویقی بسیار ضروری و با اهمیت خواند. مدیر ستاد اقامه نماز در بخشی از سخنانش ضمن تشکر از مدیر کل کانون و میر حسن عباسیان،دبیر ستاد اقامه نماز کانون البرز ،در خصوص برگزاری جلسات این کمیته و نحوه ی سنجش و ارزیابی ادارات در این حوزه مطالبی را بیان کرد. علی رضا جلالی ،مدیر کل کانون البرز نیز در سخنانی ضمن اشاره به عملکرد کانون و جایگاه ویژه ی فعالیت های اسلامی در برنامه های چند گانه ی کانون ،از اهمیت توجه به پژوهش های کیفی در این حوزه سخن گفت و ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته ی ستاد اقامه ی نماز کانون استان البرز ،بر ضرورت توجه به برخوردها و فعالیت ها و انجام رفتار مناسب از سوی مجریان این طرح ها تأکید کرد و افزود :نباید کاری کنیم که گاهی فعالیت های ما منجر به تأثیر منفی در مخاطبان شود . گفتنی است در پایان این جلسه حکم ابلاغ ریاست ستاد اقامه نماز کانون البرز از طرف مدیر ستاد اقامه نماز استان به علی رضا جلالی ،مدیر کل کانون استان اهدا شد . بازدید موسوی و همراهانش از آسمان نما و کتابخانه های کودک ونوجوان مرکز مجتمع کرج برنامه ی پایانی این نشست بود

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود