4 اسفند 1394
شماره خبر: 159215

جلسه بررسي و ايمن سازي پروژه بلوك مفصلي (نيوجرسي) در ساوجبلاغ برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جلسه بررسي و ايمن سازي پروژه بلوك مفصلي (نيوجرسي) در ساوجبلاغ برگزار شد


جلسه بررسي و ايمن سازي پروژه بلوك مفصلي (نيوجرسي) با حضور جمعي از مديران و كارشنا سان حوزه راه در محل اداره راه و شهرسازي ساوجبلاغ برگزارشد.
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساوجبلاغ افزود: اين جلسه با حضور نمايندگان سازمان راهداري استان تهران ، نمايندگان مديريت راهداري استان تهران ، نمايندگان مديريت راهداري استان قم و مهندس صفري مديريت راهداري استان البرز در محل اين اداره بر گزار شد. وي با بيان اين مطلب كه جلسه مذكور در راستاي انتقال تجربيات پروژهاي بلوك مفصلي ( نيوجرسي) تشكيل شده تصريح كرد: با عنايت به پيشگام بودن استان البرز در طراحي و اجراي پروژه مذكور به منظور انتقال تجربيات در اجرا و ايمن سازي حين اجراي پروژه و بررسي مشكلات تبادل نظر خوبي بين كارشناسان اين استان و استانهاي تهران و قم انجام شد. مهندس ابراهيم زاده، مزيت حفاظ بلوك مفصلي نسبت به حفاظ فلزي را، عدم ايجاد خسارت در وسايل نقليه اي كه با سرعت كم و زاويه كم به حفاظ برخورد مي كنند، عدم ايجاد خسارت در حفاظ بر اثر برخوردهايي با سرعت متوسط، هزينه نگهداري پايين نسبت به ساير انواع حفاظ ها بيان كردو گفت: آساني و سرعت تعويض قطعه بعد از تصادف، كارايي حفاظ بلافاصله پس از تعويض قطعه، قابل استفاده بودن به عنوان نگهدارنده در هر زمان و هر مكان بخصوص در اجراي پروژه محوطه هاي راهسازي و موارد اضطراري، دقت بالا در ابعاد و عدم كاهش استحكام در طول عمر قطعات از ديگر مزاياي بلوك هاي مفصلي برشمرد.
وي با تاكيد بر پايان موفقيت آميز نصب بلوك هاي مفصلي در آزاد راه كرج-قزوين ودر حوزه استحفاظي اين شهرستان افزود : انجام عمليات ايمن سازي كليه ورودي و خروجي ها به آزاد راه در دستور كار اين اداره قرار گرفته و تا كنون تعدادي از اين نقاط در طرح راهداري محوري ايمن سازي شده است. وي همچنين ازاجراي عمليات راهداري ويژه ايام نوروز در روزهاي اينده و در سطح شهرستان خبر داد وگفت : اين طرح در كليه محور هاي مواصلاتي اين شهرستان و با هدف تسهيل در سفر هاي نوروزي اجرا ميگردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود