5 اسفند 1394
شماره خبر: 159309

امام جمعه نظرآباد: مردم افراد اصلح را انتخاب کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام جمعه نظرآباد: مردم افراد اصلح را انتخاب کنند


امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: نظام جمهوری اسلامی با ولایت فقیه اعتبار پیدا کرده و برای بقای نظام ، ارزش های انقلاب وامام راحل و مؤلفه های مهم انقلاب، انتخاب افراد اصلح در بین نامزدهای خبرگان ومجلس شورای اسلامی بسیار با اهمیت است.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی اظهار داشت : نامزد اصلح کسی است که به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی اعتقاد عملی داشته،خدا ترس و کلان نگر بوده ، به انقلاب و خط امام ورهبری متعهد ، مدیر و مدبر و همچنین استکبار ستیز باشد. وی گفت: گزینش بهترین فرد برای حضور در جایگاه قانونگذاری باید به عنوان مهمترین اصل اساسی در انتخابات مورد توجه قرار گیرد. حجت الاسلام وثوقی افزود: در شرایط کنونی، مردم با شرکت پر شور و حماسی خود در عرصه های مختلف از جمله انتخابات دفاع از کیان نظام و انقلاب را به رخ جهانیان می کشند. وی ادامه داد: دقت در انتخاب نامزدها و بررسی سوابق آن ها مهمترین تکلیف مردم در انتخابات است و بایدبا مطالعه و بررسی و بهره گیری از نظر صاحب نظران دلسوز انقلاب، بهترین، با تعهدترین و شایسته ترین نماینده ، به خانه ملت راه یابد. امام جمعه شهرستان نظرآباد اظهار کرد: مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق های رأی در انتخابات، تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود. وی افزود: همه باید برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب با حضور در پای صندوق های رأی، ارادت و دلبستگی خود را نسبت به انقلاب و نظام را به نمایش بگذاریم. حجت الاسلام والمسلمین وثوقی گفت: همه مسئولان و دست اندرکاران کشور بسیج شده اند تا انتخاباتی آزاد و با حضور حداکثری برگزار شود. وی ادامه داد: حضور حداکثری و افزایش شاخص مشارکت در امر انتخابات، کشور را از گزند دست درازی بیگانگان در امور داخلی کوتاه می کند. وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امور کشور با مشارکت مردم و همراهی و همدلی همه گروه ها، احزاب و احاد ملت اداره می شود. وی تصریح کرد: انتخابات عرصه محک میزان مشارکت مردم در اداره امور کشور است.
وی اظهار کرد: از زمان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران تا کنون، همه آحاد ملت و گروه های مختلف با حضور در انتخابات سرنوشت کشور را مشخص کرده اند و با حضور پر رنگ در انتخابات تاییدی بر این نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی زده اند. وی مشارکت در انتخابات را بهترین برگ برنده در سازندگی کشور و حرکت توسعه آفرین عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب شورآفرین و مردمی با اراده و حاکمیت مردم است و دشمنان نیز از همین قدرت و صلابت در هراس و نگران هستند. وثوقی همچنین از نامزدهای این دوره از انتخابات خواست، ارزش های انقلاب و آرمان های امام و شهدا را در اولویت قرارداده وقانونمداری را سر لوحه خود قرار دهند و سعی کنند به درد مظلومین و مستمندان کل کشور به ویژه حوزه ی انتخابیه خود توجه کنند. وی خطاب به نامزدها ادامه داد: نامزدها نباید اموری در توانشان نیست به مردم وعده بدهند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند و پس از پایان انتخابات به جای رقابت ، رفاقت را پیشه کنند. وی در ارتباط با تفکر غربی ها ودشمنان مبنی برنداشتن آزادی در کشورمان گفت : آزادی در جوامع غربی با آزادی در نظام جمهوری اسلامی تفاوت های فراوان و اصولی دارد، آزادی در جهان استکبار فقط شعار است و در هر نقطه ای از جهان که به برنامه و اصول آن ها اعتراض شود حتی تحمل شنیدن آن را نداشته و در حلقوم خفه می کند . وی بیان داشت : در نظام جمهوری اسلامی همه ی آحاد مردم از هر سطحی که باشند می توانند در تعیین سرنوشت خود در همه ی امور نقش مستقیم ایفا نماید واین نوع آزادی از تمام آزادیها برتر و باارزش تر است ، لذا مردم با حضور در هر انتخاباتی ، به طور کامل و واضح برای آینده ی خود و مملکت خود تصمیم گیری و مشارکت دارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود