6 اسفند 1394
شماره خبر: 159357

آغاز پیش فروش بلیط‌های نوروزی اتوبوس از ۱۱ اسفند در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آغاز پیش فروش بلیط‌های نوروزی اتوبوس از ۱۱ اسفند در البرز


مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز از آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی اتوبوس از تاریخ ۱۱ اسفند در البرز خبر داد.
قاسم باقری اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای شهروندان برای سفر به نقاط مختلف کشور، برنامه ریزی های لازم برای ایجاد نظم و نظارت بر ارائه بلیط انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه برای ایام نوروز دلالان عرضه بلیط اقدام به افزایش بی مورد و غیرقانونی بلیط می کنند، افزود: شهروندان مراقب چنین افراد سودجویی باشند و در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، مراتب را سریعا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۳۴۲۰۳۴۰۱ تماس بگیرند. باقری از اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۹۵ خبر داد و عنوان کرد: با اجرای طرح نوروزی، اکیپ های نظارتی تشکیل شده که بر تمامی امور نظارت و تخلفات را رصد می کنند.باقری با تاکید بر اینکه هدف تمامی این اقدامات سفری امن و راحت برای شهروندان استان البرز به نقاط مختلف کشور است، ادامه داد: پایانه شهید کلانتری یکی از مراکز پر مسافری است که در ایام نوروز تعداد زیادی از شهروندان به این مجموعه مراجعه می کنند که به منظور تسهیل در امور و رسیدگی به مشکلات احتمالی شهروندان برای تهیه بلیط اتوبوس، طی ایام تعطیلات یک نماینده در ترمینال شهید کلانتری مستقر می شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود