8 اسفند 1390
شماره خبر: 5257

اجرای طرح های سازمان پایانه های کرج با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان/ ساماندهی محوطه مقابل ترمینال شهید کلانتری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح های سازمان پایانه های کرج با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان/ ساماندهی محوطه مقابل ترمینال شهید کلانتری

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان پایانه های کرج گفت: اجرای طرح های مختلف این سازمان ارائه خدمات بهینه به شهروندان در ایام مختلف سال به ویژه ایام آغاز تعطیلات مدارس و نوروز است.
داوود شعبانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب افزود: تحقق این موضوع از سر فصل های مهم و اولویت دار سازمان پایانه های کرج است. وی ارائه خدمات مساعد در قالب خدمات مسافربری برون شهری را منوط به طراحی و تدوین برنامه های کارشناسی و قابل اجرا دانست و عنوان کرد: این مهم با جدیت از سوی کارشناسان فعال در این سازمان پیگیری می شود. شعبانی با اشاره به حجم فعالیت سازمان پایانه های مسافر بری کرج به ویژه در ایام تعطیلات اظهارداشت: اهم برنامه ریزی های سازمانی برای این ایام فراهم آوردن زمینه های مناسب برای تقاضای سفرهای برون شهری است. وی بیان کرد: تسهیل در تهیه بلیط، تامین ایمنی در طول سفر همچنین فراهم آوردن امکانات لازم به منظور جابجایی مسافرهای نوروزی از مهمترین برنامه های سازمان است. مدیرعامل سازمان پایانه های کرج با تاکید بر افزایش ضریب امنیت جانی و رفاهی شهروندان و مسافران عنوان کرد: بکار گیری شرکت های مسافربری مطمئن از جمله اقدامات سازمان برای فراهم آوردن زمینه های مناسب سفرهای برون شهری از مبداء کرج است.
ساماندهی محوطه مقابل ترمینال شهید کلانتری
مدیرعامل سازمان پایانه های کرج ساماندهی محوطه مقابل ترمینال شهید کلانتری و پایانه 45 متری گلشهر را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به آمادگی این سازمان در این خصوص گفت: در این خصوص هماهنگی های لازم با معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری و مدیران اداره راه کلانشهر کرج صورت گرفته است. شعبانی با اشاره به همکاری حوزه معاونت سازمان پایانه های کرج در اجرای طرح ساماندهی محوطه پایانه های شهید کلانتری و 45 متری گلشهر، عنوان کرد: وضعیت این پایانه ها به ویژه پایانه 45 متری گلشهر به طور قطع با اجرای این طرح ساماندهی می شود. شعبانی در خصوص مشکلات پایانه های مسافربری شهید کلانتری و 45 متری گلشهر بیان کرد: متاسفانه علی رغم برنامه ریزی د داخل ترمینال ها برای جابه جایی مسافرین عده ای بصورت غیر قانونی اقدام به مسافرگیری می کنند. وی با تاکید بر ساماندهی محوطه بیرونی ترمینال شهید کلانتری از ایجاد سکو به منظور استقرار اتوبوس و فراهم آوردن زمینه های مساعد برای مسافرگیری اتوبوس ها خبرداد. این مسئول افزود: از دیگر سرفصل های مهم اجرای طرح ساماندهی پایانه های مسافربری 45 متری گلشهر و شهید کلانتری جلوگیری از تردد غیر قانونی مسافران و شهروندانی که از مسیر کرج به سمت شهر های شمالی و شهرهایی مانند قزوین، تاکستان، زنجان و ابهر سفر می کنند، می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود