15 اسفند 1394
شماره خبر: 159759

تروریست خواندن حزب الله لبنان ، انحراف اذهان عمومی جهان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تروریست خواندن حزب الله لبنان ، انحراف اذهان عمومی جهان است


امام جمعه موقت ساوجبلاغ، تروریست خواندن حزب الله لبنان توسط برخی سران کشورهای مرتجع عرب را اقدامی به به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان از جنایات تکفیری ها و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
حجت الاسلام سیدعلی موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ افزود: ه بیانیه نشست شورای همکاری خلیج فارس درخصوص تروریست خواندن حزب الله لبنان، خدمت به اسراییل غاصب است.
وی ادامه داد: درجایی که داعش به سرکردگی اسراییل،عربستان واربابانش در منطقه انواع خیانت ها وتجاوزات را مرتکب می شود، تروریست خواندن حزب الله لبنان برای خوش خدمتی به اسکتبار جهانی و صهیونیست ها است. امام جمعه موقت ساوجبلاغ با قدردانی از حضور پرشور امت حزب الله در انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: اکنون نوبت مسئولان است که این حضور میلیونی را با رفع مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی مردم پاسخ در خور وشایسته دهند. وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال اظهار داشت: یکی از آیین های خداپسندانه در کشور ما جشن نیکوکاری است که باید به کنمک محرومان بشتابیم. حجت الاسلام سیدعلی موسوی در ادامه افزود:باتوجه به دعوت اسلام به کاشت وحفظ درخت،شایسته است در هفته جاری همه به این امر الهی اهتمام وتوجه خاصی داشته ونسبت به انجام آن دراین ایام مبادرت نماییم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود