21 مرداد 1391
شماره خبر: 10062

حماقت صهیونیست‌ها برای کل جهان خطرساز خواهد بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حماقت صهیونیست‌ها برای کل جهان خطرساز خواهد بود

سپیدار آنلاین: خطیب جمعه شهرستان کرج با اشاره به تهدیدهای اخیر صهیونیست‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: حماقت آنها برای کل جهان خطرساز خواهد بود.
حجت‌الاسلام غلامرضا کریمی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی‌ الهی، اظهار داشت: طی روزهای اخیر صهیونیست‌ها تهدید‌هایی را علیه تجهیزات و دانش هسته‌ای کشورمان مطرح کرده‌اند. وی تصریح کرد: البته آنها جسارت بیان این تهدید به صورت علنی را نداشته و بیشتر در گوشی حرف‌های خود را می‌زنند. خطیب جمعه شهرستان کرج تاکید کرد: به طور قطع تعرض به آب و خاک ایران اسلامی برای کل جهان خطرساز خواهد بود و اگر صهیونیست‌ها چنین حماقتی را مرتکب شوند، باید تاوان آن را هم پرداخت کنند.
حزب‌الله کمر صهیونیست‌ها را شکسته است
کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان با رژیم اشغالگر قدس گفت: صهیونیست‌ها و ارتش جنایتکار این رژیم منفور و غاصب در برابر حزب‌اللهی که با رمز یا علی و یا زهرا به میدان رفت، حرفی برای گفتن نداشتند و با خفت تسلیم شدند. وی ادامه داد: امروز نیز به طور قطع توانایی تعرض به ایران اسلامی را نخواهند داشت و در صورت ارتکاب کوچک‌ترین اشتباهی، با پاسخ قاطع سپاه و ارتش ایران روبه‌رو خواهند شد. وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه است و دشمنان اسلام و انقلاب خیال خام تعرض به ایران را به گور خواهند برد. امام جمعه شهرستان کرج همچنین به مسائل سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه باید توسط مردم و مسئولان این کشور اداره شود و به طور قطع دخالت غربی‌ها مشکلی را حل نمی‌کند. کریمی در پایان تاکید کرد: حمایت غربی‌ها از تروریست‌هایی که در سوریه جنایت می‌کنند، هیچ کمکی به حل تنش‌ها نکرده و مردم سوریه باید خودشان با تروریست‌ها برخورد کرده و آرامش را به کشورشان بازگردانند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود