17 اسفند 1394
شماره خبر: 159932

اعزام ۵۶۰ دانشجوی البرزی به اردوهای جهادی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعزام ۵۶۰ دانشجوی البرزی به اردوهای جهادی


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز از اعزام ۵۶۰ دانشجوی البرزی در قالب ۲۵ گروه به اردوهای جهادی خبر داد.
سعید بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: اردوهای جهادی از ۱۸ اسفندماه آغاز می شود و دانشجویان البرزی در قالب ۲۵ گروه به استان های البرز، خوزستان، قم، تهران و استان هرمزگان اعزام می شوند.
وی در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جزایر مکران اشاره کرد و گفت: جهادگران دانشجو با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان و فعالیت های ویژه آموزشی و تربیتی خواهند داشت. مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با تاکید بر اینکه ۶۰ درصد اعزام ها درون استانی است، گفت: در سال های گذشته ۳۰ درصد اعزام ها درون استانی بود ولی در سال جدید از ۲۵ گروه اعزامی ۱۴ گروه به روستاهای محروم درون استان و ۱۱ گروه برای انجام فعالیت های عمرانی، بهداشتی و فرهنگی به روستاهای محروم استان های یاد شده اعزام می شوند. بهرامی در ادامه تعداد دانشجویان خواهر اعزامی به اردوهای جهادی را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد دانشجویان برادر اعزامی ۲۶۰ نفر خواهد بود. وی اضافه کرد: جهادگران دانشجو در اردوهای جهادی اقدام به فعالیت های فرهنگی، تربیتی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، علمی، احکام و عقاید می کنند.
اعزام گروه دامپزشکی به روستاهای محروم استان البرز
بهرامی به اعزام گروه دامپزشکی به روستاهای محروم استان البرز اشاره کرد و گفت: این گروه برای اولین بار به روستاهای استان اعزام می شود تا در راستای کاهش بیماری دام ها به روستاییان آموزش هایی را ارائه کنند. مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: اعزام گروه دامپزشکی به مناطق محروم استان البرز با هدف رشد دامپروری و شناسایی بیماری های دامی برای جلوگیری از شیوع بیماری و ریشه کن کردن بیماری دام ها انجام می شود. بهرامی در پایان تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانست و گفت: مساجد، مدارس و خانه های خانواده های شهدا و خانواده های محروم در روستاها مورد مرمت و بازسازی قرار خواهد گرفت.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود