26 تیر 1391
شماره خبر: 8982

گروه های جهادی دانشگاههای البرز به مناطق كمتر توسعه یافته اعزام شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

گروه های جهادی دانشگاههای البرز به مناطق كمتر توسعه یافته اعزام شدند

سپیدار آنلاین: مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاههای البرز از اعزام گروههای جهادی به مناطق مختلف كمتر توسعه یافته این استان خبر داد.
'عباس صالحی نژاد ' اظهار داشت: این گروههای جهادی كه متشكل از 140 دانشجو در قالب چهار گروه هستند به روستاهای طالقان و اشتهارد اعزام شدند. وی افزود: فعالیتهای عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی ، خدماتی ، بهداشتی و درمانی و تعمیر و مقاوم سازی خانه های روستایی از جمله برنامه های این گروههای جهادی دانشجویی است. صالحی نژاد ادامه داد : این چهار گروه با نام های محمد رسول الله (ص) ، شهید وزوایی ، شهید احمد كشوری و انصار المهدی (عج ) در روستاهای طالقان و اشتهارد این استان خدمات ارایه می دهند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز پایبندی به ولایت و لبیك به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص خدمت به مردم در روستاها و ترویج فرهنگ جهاد و روحیه بسیجی را از دیگر اهداف اعزام این گروههای جهادی ذكر كرد . وی با بیان اینكه دردانشگاهای استان البرز یك هزار و 200 دانشجو عضو گروههای جهادی هستند خاطر نشان كرد : اعزام دانشجویان بسیجی به نقاط مختلف كشور از دیگر برنامه های این سازمان است. وی یادآور شد: یك گروه جهادی از بسیج دانشجویی این استان در قالب یك تیم 20 نفره به یكی از بنادر استان هرمزگان اعزام شدند وبه مدت یك هفته در زمینه های فرهنگی و عمرانی فعالیت داشتند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود