12 فروردین 1395
شماره خبر: 160507

کاهش 60 درصدي جرايم خشن

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کاهش 60 درصدي جرايم خشن


فرمانده انتظامي استان از کاهش 60 درصدي جرايم خشن و کشف 250 کيلوگرم انواع مواد مخدر از ابتداي فروردين ماه تاکنون خبر داد.
سردار «کامراني صالح» گفت: خوشبختانه از ابتداي سال جاري تاکنون شاهد کاهش 60 درصدي جرايم خشن و همچنين کاهش هشت درصدي سرقت بوديم. وي افزود: از 27 اسفندماه سال گذشته قريب به 700 واحد گشتي انتظامي و ترافيکي به صورت ويژه در ايام تعطيلات فعال شده اند تا تأمين نظم و امنيت را در اين بازه زماني خاص عهده دار شوند. سردار کامراني صالح با اشاره به حجم بالاي ترددها از محورهاي مواصلاتي استان بيان کرد: از دور اول سفرها تاکنون شاهد تردد 23 ميليون خودرو از راه هاي استان بوديم که اين تعداد ترددها حاکي از افزايش پنج درصدي ترددها نسبت به مدت مشابه در سال قبل است. اين مقام انتظامي ابراز کرد: خوشبختانه عليرغم افزايش حجم ترددها، امسال کاهش 28 درصدي مجموع تصادفات را در سطح استان داشتيم و تصادفات منجر به فوت نيز 50 درصد کمتر از سال قبل بود.
وي با اشاره به تشديد فعاليت همه واحدهاي انتظامي گفت: علاوه بر تيم هاي ويژه عملياتي که در اين مدت فعال شده اند ساير يگان ها نيز با تمام توان مشغول انجام وظيفه هستند که از ابتداي سال تاکنون موفق به کشف 250 کيلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ شده ايم.د فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: همکاري مردم شريف و فرهنگ مدار با پليس، نويد سالي خوش و امن را مي دهد و اميدواريم با افزايش توجه هموطنان به هشدارها و توصيه هاي پليس خدمتگذار، امسال شاهد افزايش تصاعدي امنيت در سطح کشور باشيم.




منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود