14 فروردین 1395
شماره خبر: 160532

مسئولان شعار سال را مدنظر قرار دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مسئولان شعار سال را مدنظر قرار دهند


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: مسئولان شعار سال را مدنظر قرار داده و برای تحقق این مهم همت مضاعف و عزمی راسخ داشته باشند.
آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در جلسه نوروزی مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان که صبح شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مسئولان با همت کافی و عزمی جزم به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنند و شعار سال را مدنظر قرار دهند. وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئله اقتصاد مقاومتی یکی از ریشه های ترین مسائل در کشور است، گفت: در سالی که مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است و آثار و برکات فراوانی را در بر دارد باید با حمایت از تولید داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بر رونق اقتصادی و فرهنگی در جامعه تاکید کرد و گفت: زمینه تحقق برخی امور اقتصادی در استان صنعتی البرز فراهم است باید مسئولان با عزمی راسخ برای تحقق این مهم گام بردارند. آیت الله حسینی همدانی در پایان بر اهمیت امور فرهنگی در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر مسائل و امور فرهنگی در جامعه به خوبی محقق شود امور اقتصادی نیز محقق می شود و آینده کشور تنظیم می شود. وی در پایان با اشاره به اینکه فصل بهار نباید با غفلت سپری شود، گفت: بهار یادآور معاد است و نماد دوباره زنده شدن است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود