13 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162246

کمبودها در کانون تعیین کننده نیستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کمبودها در کانون تعیین کننده نیستند


محمود مروج،مدیر کل استان البرز در جمع همکاران مجتمع این استان، فرهنگ سازمانی کانون را بسیار اثر گذار و راهی برای مقابله با کمبودها خواند.
محمود مروج در این بازدید ضمن تبریک روز معلم و جایگاه والای مربیان و معلمان، آشنایی با همکاران و سوابق کاری آنان از فضاهای مختلف این مرکز نیز دیدن کرد ،وی پس از شنیدن برخی مشکلات مطرح شده خطاب به همکاران گفت: کمبودها در کانون اگر چه شاید دست و پاگیر باشند،اما تعیین کننده نیستند . وی با اشاره به فرهنگ سازمانی کانون آن زا مجموعه ای از دوست داشتن ،انگیزه و علاقه خواند و افزود:
هر کجای ایران که برویم ،اشتراکات زیادی را در کانون خواهیم دید که نشات گرفته از همین فرهنگ سازمانی است . مدیر کل کانون البرز در بخشی از سخنانش نیز گفت: مدیر کانون باید بداند مدیر ((کودک ونوجوان )) است ،پس نباید شرایط اعضا و مراکز را فراموش کند،لذا باید در ارتباط مستمر با مراکز باشد تا بتواند خدمت رسانی بهتری به اعضا و همکاران داشته باشد. در بخش بعدی این دیدار،مروج،پس از شنیدن تجربیات موفق کاری از همکاران،از آنان خواست که تجربیات خود را مکتوب کنند تا بتواند مورد استفاده ی سایر همکاران نیز قرار گیرد. لازم به توضیح است مهری فلاح،معاون فرهنگی کانون استان،جمعی از کارشناسان و نرمین کریمی ،مسئول مرکز مجتمع مدیر کل جدید را در این بازدید همراهی می کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود