18 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162501

کاروان سلامت به روستاهای استان البرز اعزام می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کاروان سلامت به روستاهای استان البرز اعزام می‌شود


معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان البرز با اشاره به اعزام کاروان‌های سلامت به روستاها گفت: اعزام این کاروان شامل پزشک عمومی و متخصص، پرستار و ماما به همراه بسته‌های بهداشتی با همکاری شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس انجام می‌شود.
حسین دیناروند در نشست خبری تشریح برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان البرز که در مرکز جمعیت هلال احمر استان البرز برگزار شد، با اشاره به اعزام کاروان سلامت به روستاهای تابعه اظهار داشت: اعزام این کاروان‌ها شامل پزشک عمومی و متخصص، پرستار و ماما به‌همراه بسته‌های بهداشتی با همکاری شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس انجام می‌شود. معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر البرز با بیان اینکه چادرهای سلامت برپا می‌شود، افزود: تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان در کنار این چادرها انجام می‌شود. دیناروند با اشاره به طرح حمایت ماندگار به سبب اهدای خون توسط امدادگران و عامه مردم که در هفته جاری انجام می‌شود، گفت: طرح نیابت با محوریت عیادت از سالمندان، بیماران، افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست انجام می‌شود. وی با بیان اینکه در روستای سیاهکلان خانه هلال افتتاح می‌شود، افزود: دیدار اعضای داوطلبان با فرماندار و امام جمعه شهرستان‌ها، پاکسازی طبیعت در طرح حامیان محیط زیست و طرح فراخوان اعضای هلال احمر برای شرکت در انتخابات از جمله برنامه‌های هفته جاری است.
از داوطلبین عضویت در جمعیت هلال احمر ثبت‌نام می‌شود
همچنین در این نشست محمدرضا کلالی معاونت عمومی جوانان هلال احمر استان البرز با اشاره به اینکه افراد پس از ورود به جمعیت هلال احمر با توجه به نوع توانمندی‌های امدادی، شاخص‌های سلامت از لحاظ جسمانی، معنوی و اجتماعی طبقه‌بندی می‌شوند، اظهار داشت: کمپین مربوط به محله عاری از دخانیات توسط کانون‌های دانش‌آموزی در هفته جاری برگزار می‌شود. معاونت عمومی جوانان هلال احمر استان البرز با بیان اینکه المپیاد جوانان توسط کانون‌های غنچه‌های هلال انجام می‌شود، افزود: ایستگاه سلامت توسط کانون‌های دانشجویی و شاخه جوانان برگزار و از طرفی اعضای امور جوانان تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی را در برنامه‌های مربوط به هفته هلال احمر در برنامه دارند. وی با اشاره به اینکه مسابقه سرور ماه‌پیشانی در کانون غنچه‌های هلال انجام می‌شود، گفت: مسابقه المپیاد طرح ملی دادرس در مرحله استانی توسط کانون‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود. کلالی با بیان اینکه در هفته جاری عضوگیری در سطوح مختلف گروه‌های سنی در سازمان جوانان هلال احمر انجام می‌شود، افزود: برنامه‌هایی در ارتباط با انتخابات مجامع هلال احمر اجرایی می‌شود.



منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود