22 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162812

آغاز اعزام کاروانهای زیارتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز به مشهدمقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آغاز اعزام کاروانهای زیارتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز به مشهدمقدس


قائم مقام کمیته امداد البرز از آغاز اعزام کاروان های زیارتی مددجویان تحت حمایت به مشهدمقدس خبر داد و گفت : اولین گروه از خانواده های تحت حمایت در قالب یک کاروان با 74 زائر به این توفیق نائل می شوند .
اسماعیل رحیمی ، با بیان اینکه همه هزینه های این طرح توسط مردم نیکوکار تامین شده است ،اظهار کرد : کلیه مددجویان اعزامی در این گروه را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهد. وی مجموع هزینه های اعزام این گروه را 240 میلیون ریال اعلام کرد و گفت : هدف از برگزاری اردوهای زیارتی ، آشنایی با سیره عملی و سجایای اخلاقی ائمه اطهار (ع) و تقویت ارزش ها و باورهای دینی مددجویان تحت حمایت است.
این مسئول ضمن اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این نهاد توجه به تقویت بنیه معنوی جامعه هدف می باشد ، افزود : توانمندسازی فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی باهم عجین هستند و کمیته امداد دراین بین با برنامه ریزی عمل میکند. رحیمی تصریح کرد : بانوان سرپرست خانوار ، مددجویان کهنسال و نیازمندانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده اند در اولویت اعزام به مشهد مقدس هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز یادآور شد : نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد در این طرح با مساعدت مالی خیرین و مردم نیکوکار استان البرز به مدت سه روز میهمان حریم قدس رضوی هستند و از برنامه های متنوع فرهنگی و دینی مانند نوحه سرائی و شعرخوانی آستان مقدس رضوی نیز بهره مند خواهند شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود