25 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162915

رژیم صهیونیستی عامل بحران های خاورمیانه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رژیم صهیونیستی عامل بحران های خاورمیانه است


امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ از رژیم صهیونیستی به عنوان تنها عامل بحران های خاورمیانه نام برد و گفت: با از بین رفتن این رژیم، منطقه به ثبات خواهد رسید.
حجت السلام والمسلمین قادرمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ افزود: رژیم جعلی اسرائیل در روز 26 اردیبهشت به وجود آمد که در جهان این روز به نام به « روز نکبت » می شناسند.
وی ادامه داد: روز 26 اردیبهشت یکی از فاجعه بارترین و خونین ترین طرح های استعماری و ضدبشری پس از کشتار و آوارگی صدها هزار مسلمان بیگناه طی سال ها به نتیجه رسید و رژیم نامشروعی که برای بشریت دستاوردی جز قتل و ترور و رنج و مصیبت نداشته است اعلام موجودیت کرد. وی تصریح کرد: تنها راه از بین رفتن بحران های خاورمیانه، نابودی رژیم صهیونیستی است امام جمعه چهارباغ در بخش دیگری از سخنانش گفت:حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز یکشنبه هفته جاری در دیدار با فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، «امنیت» را موضوعی درجه یک خواندند و با تأکید بر نظارت کامل و جدی مسئولان نیروی انتظامی بر «سلامت فکر و عمل و اخلاق کارکنان» و «تأمین امنیت اجتماعی و اخلاقی»، افزودند: برنامه‌ها را بر «عقل و منطق»، «عزم و اقتدار» و «قانونگرایی و عطوفت» استوار کنید تا تصویری کاملاً مطلوب از ناجا در ذهن مردم قدرشناس ترسیم شود. وی ادامه داد رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه موضوع «امنیت اخلاقی» و دغدغه های مردم در این زمینه، از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه نیروی انتظامی قرار گیرد، گفتندکه اعتیاد، شرارت ها، و هنجارشکنی ها، موجب تهدید امنیت جسمی، جانی و اخلاقی جامعه می شوند، بنابراین باید با استفاده از دیدگاههای کارشناسانه انسانهای متفکر و صاحب نظر به‌خصوص در درون نیروی انتظامی، برای مقابله با این مسائل، برنامه ریزی دقیق کرد. امام جمعه چهارباغ درادامه با اشاره به کارشکنی آل سعود در خصوص حج سال جاری گفت: رفتار کارشکنانه رژیم وابسته سعودی در اطاعت از راهبردهای شوم اربابانش به‏ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص حج سال جاری، حرکتی ضد دینی و اسلامی است . وی درادامه با اشاره به نقش روحانیت ومرجعیت شیعه در مبارزه با استکبار اظهار داشت: ایران در دوران حکومت سلسله قاجاریه یکی از اسفبارترین دوران های خود را می‏گذرانید. هر روز به یکی از دشمنان این مرز و بوم امتیاز تازه‏ای واگذار می‏شد و دست آن‏ها برای سلطه این کشور گشوده‏تر می‏گشت. گاه این امتیازها آنقدر ظالمانه و نابخردانه بودکه از سوی دشمنان نیز «بخشیدن ایران توسط شاه» نام می‏گرفت واگذاری امتیاز خرید و فروش توتون و تنباکو در داخل و خارج کشور به کمپانی ساختگی «رژی»، یکی از این امتیازبخشی ها بود. وی ادامه داد : مرجع بزرگ شیعیان جهان در سامرا، حضرت آیت الله میرزای شیرازی با عنایت و فضل پروردگار، فتوای جاودانه خود را این‏گونه نگاشت: «الیوم استعمال توتون و تنباکو بِاَیِّ نحوٍ کان در حکم محاربه با امام زمان صلوات الله علیه است.» وی خاطر نشان کرد: این فتوای به‏ظاهر ساده و کوتاه، موجهای آشفته را به طوفانی سهمگین تبدیل کرده و رژیم غفلت‏زده را در آستانه سقوط قرار داد. امواج آن، چنان سنگرهای دشمن را درنوردید که حتی شاه در خانه‏اش نیز از آن در امان نماند. هنگامی که ناصرالدین‏شاه در حرمسرای خود دستور آوردن قلیان را داد، هیچ‏کس اعتنا نکرد و چون از اطاق خود بیرون آمد، زنان را مشغول شکستن قلیان های سلطنتی دید.
6155

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود