26 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163033

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت


دکتر امرالله آبروش ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی البرز طی پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
اطلاع رسانی دقیق، صحیح و هنرمندانه به مردم درباره کارهای انجام شده کاملاً ضروری است و باید در این زمینه فعالیت بیشتری صورت گیرد. مقام معظم رهبری
27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است تا نقش و جایگاه این هنر فن را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودست آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی را ارج نهیم. روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآورشویم، نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که ماموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها است. اینجانب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از زحمات ارزشمند همکاران خدوم روابط عمومی مدیریت و واحدهای تابعه دانشگاه که مشعل داران توسعه ارتباطی هستند و با الهام از دانش ارتباطات که الفبای آن هم افزایی ، هم اندیشی ، و ابتکار و امید، قانونمندی ، صداقت و امانتداری در مسیرحفظ مصالح سازمان و منافع همگان و در جهت انجام رسالتی خطیر که توسعه روابط عمومی می باشد؛ برای تمامی عزیزان توفیق پیمودن گام هایی بلند در مسیر خدمت به نظام سلامت کشور با استعانت از الطاف خداوند متعال را مسئلت دارم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود