27 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142128

نگاه ویژه به جایگاه روابط عمومی، توسعه ارتباطات مردمی را رقم می زند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نگاه ویژه به جایگاه روابط عمومی، توسعه ارتباطات مردمی را رقم می زند


رئیس شورای اسلامی شهر کرج با فرارسیدن 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: نگاه ویژه به جایگاه روابط عمومی و نحوه فعالیت آن، توسعه ارتباطات مردمی را رقم می زند.
محمود دادگو با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، رسیدن تقویم به این روز را بهانه ای برای قدردانی از تلاشگران این عرصه مردمی دانست و تاکید کرد: قدردانی از مسئولان این حوزه نباید معطوف به زمان خاصی باشد، زیرا ماهیت و ذات این ساختار فعالیتی مستمر در طول زمان است. وی، روابط عمومی ها را مسئول انتقال انتظارات و خواسته های مردم به مسئولان و متقابلا ارائه پاسخ از سوی مسئولان به مردم معرفی و بیان کرد: بر این اساس می توان گفت، اساس و الگوی فعالیت در روابط عمومی ها ایجاد ارتباط بین سازمان و مخاطبان است. دادگو با تاکید بر ضرورت اخذ سیاست های کارآمد در ساختار روابط عمومی ها، عنوان کرد: تحقق این مهم علاوه بر رسیدن به اهداف کلان مدیریتی در سازمانهای متبوع، زمینه را برای ارتقاء، تحول و پویایی ساختار روابط عمومی نیز فراهم می کند. رئیس پارلمان شهری کرج در ادامه از جمله وظایف و رسالتهای روابط عمومی را آگاه سازی افکار عمومی در خصوص فعالیت ها وعملکردهای اداری، پوشش شهر در اعیاد و مناسبتها، انجام تحقیقات اجتماعی و افکارسنجی و پیوند آن به منابع سازمانی ذکر و عنوان کرد: با توجه به گستردگی شهر و به تبع آن بالا رفتن توقعات شهروندان از زندگی شهری نیاز است ساختار فعالیتهای حوزه روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی شهر و شهروندان با مسئولان شهری به نحو شایسته و کارآمدی متحول و گسترده شود. این مسئول در بخشی دیگر از گفته های خود، عنوان کرد: روابط عمومی ها به ویژه در ساختاری چون شهرداری که بالاترین دستگاه اجرایی در جامعه شهری است، بسیار حائز اهمیت می باشد؛ این مجموعه با اطلاع رسانی صحیح و به موقع موجب شفاف سازی در همه امورات اداری این سازمان می شود.
نقش روابط عمومی ها در تصمیم گیریهای مدیریتی
رئیس شورای اسلامی شهر کرج، نقش روابط عمومی ها در تصمیم گیریهای مدیریتی را یادآور شد و افزود: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی مهم ایست که همه سازمانها و نهادهای خدمت رسان بر این مهم اذعان دارند. دادگو در پایان با تاکید بر اینکه، عملکرد روابط عمومی ها باید حرفه ای و تخصصی باشد، عنوان کرد: رسیدن به این مهم از رویکردهایی است که مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج بر انجام آن اصرار و تاکید دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود