28 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163222

ارتقای سطح خدمات هدف گذاری سال 95 بهزیستی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارتقای سطح خدمات هدف گذاری سال 95 بهزیستی البرز


مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: ارتقای خدمات در حوزه های توانبخشی، پیشگیری ، نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، معلولان و سالمندان هدفگذاری سال 95 این اداره است.
داریوش بیات نژاددرآیین تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان، افزود: برای ارتقاء کیفی و کمی خدمات بهزیستی در سال جاری تلاش ها را مضاعف می کنیم و مناطق محروم از جمله فردیس در صدر اولویت خدمات دهی قرار دارند. وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که بدنه کارشناسی بهزیستی از جایگاه بسیار توانمند و ارزشمندی برخوردار است و جایگاه مدیریت بهزیستی را تکمیل می کند.
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: استفاده از توانمندی و تخصص نیروی انسانی برای بهبود خدمات بهزیستی مهمترین نگاه بهزیستی البرز است. بیات نژاد با اشاره به نوپا بودن شهرستان فردیس اظهار داشت: نیازهای این شهرستان در بخش خدمات دهی به معلولان با جدیت پیگیری می کنیم. وی اظهار کرد: در حوزه توانبخشی نیزاین شهرستان مشکلاتی وجود دارد که این امر نیازمند عزم و اراده جدی همه دستگاه ها است. بیات نژاد گفت: اولویت توجه به تامین امکانات و تجهیزاتی اداره کل بهزیستی استان به شهرستان فردیس معطوف شده است. مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار داشت: جامعه هدف بهزیستی استان بیش ازآنکه به پول نیاز داشته باشد به مهر و محبت نیازمند است که همکاری و همدلی همه دستگاه ها را می طلبد. در این مراسم از زحمات دکتر علی صفایی رییس سابق اداره بهزیستی شهرستان فردیس قدردانی و علیرضا فتاح پور به عنوان رییس جدید اداره بهزیستی شهرستان فردیس معرفی شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود