4 خرداد 1395
شماره خبر: 163595

با تقویت حوزه های علمی و فرهنگی دشمن را از اهداف خود ناکام کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

با تقویت حوزه های علمی و فرهنگی دشمن را از اهداف خود ناکام کنیم


فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه امروز دشمن با دو رویکرد فرهنگی و اقتصادی به جنگ نظام اسلامی آمده است، گفت: باید با تقویت حوزه های علمی و فرهنگی دشمن را از اهداف خود ناکام کنیم.
سرداربخشعلی کامرانی صالح درمراسم سالروز آزادی خرمشهر در سالن 9 دی سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس افزود: امروز باید تلاش ها بر فعالیت گسترده در امور اقتصادی و فرهنگی کشور معطوف شود. فرمانده انتظامی البرز با گرامیداشت فتح خرمشهر گفت: وقتی که صدام تصمیم گرفت انقلاب اسلامی را به زانو در آورد وضعیت سیاسی، اقتصادی و نظامی ایران قابل مقایسه با کشور عراق نبود.
وی ادامه داد: با توجه به نو پا بودن انقلاب در زمینه سیاسی نفوذ گروهک های مختلف مشکلات زیادی برای ایران ایجاد کرده بود. کامرانی صالح ادامه داد:بحران هایی در زمینه اقتصادی، تحریم ها ، اعتصاب های دوران انقلاب، اقتصاد متکی بر بیگانگان، حضور اقتصاد دان های وابسته به بیگانگان در کشور و نابسامانی درحوزه نظامی از مشکلاتی بود که صدام را به راه انداختن جنگ علیه ایران وسوسه کرد. وی با اشاره به پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: در سال 61 طراحان نظامی عملیات بزرگ بیت المقدس با رمز یا علی بن ابی طالب (ع ) را آغاز کردند و با توکل برخداوند توانستند خرمشهر را فتح کنند. فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت : در این عملیات رزمندگان اسلام با درهم کوبیدن مواضع دشمن پیروزی بزرگی به دست آوردند و معادلات سیاسی دنیای استکباری را برهم ریختند. وی در ادامه افزود: عملیات بیت المقدس عملیات ویژه ای بود و به فرموده رهبر کبیر انقلاب خرمشهر را خدا آزاد کرد. در این مراسم فرماندار،امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان فردیس و دیگر مسئولان حضور داشتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود