8 خرداد 1395
شماره خبر: 163794

کشف ۱۳۰۰ کیلو مواد مخدر در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کشف ۱۳۰۰ کیلو مواد مخدر در البرز


فرمانده انتظامی البرز از کشف یک‌هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در استان خبر داد و گفت: با اجرای طرح های پاکسازی بیش از چهار هزار نفر دستگیر شدند.
سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان طی ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: این مواد مخدر شامل ۳۱۰ کیلوگرم حشیش و ۳۰ کیلوگرم تریاک است. وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصدهای اطلاعاتی طی چند ماه گذشته این باند را که قرار بود از مرزهای شرقی کشور مواد را به البرز انتقال دهند شناسایی و تمام تحرکات آن ها زیرنظر گرفته و به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
کشف ۲۱ کیلو هروئین طی هفته گذشته در البرز
فرمانده انتظامی استان البرز از اعزام دو تیم عملیاتی ویژه به محل مورد نظر خبر داد و گفت: خودرو قاچاقچیان در حال حرکت توسط ماموران نیروی انتظامی در منطقه ای از کرج شناسایی کردند. وی در ادامه افزود: ماموران با تحت نظر قرار دادن قاچاقچیان وقتی به محل دپو مواد رسیدند با حکم قضایی آنها را دستگیر کرده و در بازرسی محل ۳۱۰ کیلوگرم حشیش با لفافه و ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد .وی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و چهار نفر دستگیر شدند. کامرانی صالح یادآورشد: طی هفته گذشته نیز ۲۱ کیلوگرم هروئین توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز کشف و در این رابطه دو دستگاه خودرو و دو قاچاقچی دستگیر شدند.
ضرورت اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده البرز
وی بیان کرد: پلیس البرز در ماموریت های خود به صورت کلی طرح برخورد با توزیع کنندگان و مصرف کنندگان خُرد را در دستور کار خود قرار داده است و طرح های پاکسازی را در نقاط مختلف استان به صورت مستمر انجام می دهد.فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیش از یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده که این مواد شامل مواد صنعتی روان گردان، تریاک، حشیش و هروئین بوده است. وی افزود: با کشف این مواد و اجرای طرح های پاکسازی بیش از چهار هزار نفر دستگیر شدند که اغلب مصرف کننده بودند و تعدادی از آن ها نیز به کمپ ها و ارودگاه ها معرفی شدند. سردار کامرانی صالح در پایان از خانواده ها که نقش اساسی در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر دارند، خواست که مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود