31 خرداد 1395
شماره خبر: 164940

سهم کمک های مردم البرز به عتبات عالیات مشخص شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سهم کمک های مردم البرز به عتبات عالیات مشخص شد


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز اعلام کرد که امسال مبلغ حداقل 40 میلیارد ریال به عنوان سهم کمک های مردم این استان به بازسازی عتبات عالیات تعیین شده است.
سلیمان شکری در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ افزود:از مسئولان ستادها درشهرستان ها وشهرهای تابعه تقاضا داریم به این مهم توجه لازم را داشته باشند.
وی اظهار داست : استان البرز ساخت شش درب حرم مطهرحضرت سید محمد(ع ) عموی گرامی امام عصر(عج) در سامرا را متقبل شده است که امید است با کمک های مردمی واهتمام مسئولان مراحل ساخت آن به زودی آغاز شود.‌ فرماندارساوجبلاغ نیز حضور و مشارکت مردم در امر بازسازی عتاب مقدسه را موجب نزدیکی هرچی بیشتر مردم به اهل بیت (ع) دانست و گفت: توفیق بزرگی است که به لطف الهی نصیب ما شده و همه باید در ساخت و بازسازی این اماکن نورانی تلاش کنیم. ابوالقاسم پالیزگیر افزود : امید است بتوانیم با هم اندیشی و هم فکری از امکانات موجود جهت جذب مشارکت های مردمی بهره مند شویم. حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی ناطقی امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته، گفت: ملت ایران درعمل ثابت کردند و نشان دادند که همچنان ادامه دهنده راه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند و عظمت و اقتداری که امروز داریم به برکت وجود مقدس ائمه اطهار (ع) است. وی در ادامه افزود: یکی از جلوه های اظهار ارادت و تمنای شفاعت تلاش برای عظمت و شکوه یادمان و بارگاه مراقد شریف خاندانی است که هر کدام شعاعی از یک منبع نور واحد و دارای ارزشی خاص هستند. امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و پشتیبانی از ستاد بازسازی شهرستان از مسئولان حاضر خواست برای جمع آوری کمک های مردمی در هر زمان اهتمام بورزند. محسن تک زارع مسئول ستاد عتبات عالیات ساوجبلاغ با ابراز اینکه مردم شهرستان مشارکت خوبی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات داشته اند گفت : این امر نشان از ارادت خاص مردم این شهرستان به اهل بیت (ع) دارد. وی افزود: در این راه پر خیر و مقدس همه ی مردم از سراسر ایران با عشق مشارکت داشته اند ومردم متدین ساوجبلاع نیز با قدرت تمام به همیاری و مشارکت خود این مسیر الهی را ادامه خواهند داد.
وی گفت: تاکنون مبلغ یک میلیاردو 500 میلیون ریال درتمام بخش های شهرستان ساوجبلاغ برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود