2 تیر 1395
شماره خبر: 165104

آغاز ثبت نام يازدهمين جشنواره تعاونی های برتر سال 1395

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آغاز ثبت نام يازدهمين جشنواره تعاونی های برتر سال 1395


مهندس خليلي مدير كل تعاون ،كارورفاه اجتماعي استان البرز از آغاز ثبت نام در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر از تاریخ یکم تا ۲۰ تیرماه سال جاری خبر داد.
مهندس خليلي با اعلام این خبر افزود: درراستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمينه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در كل كشور، یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور ماه سال 1395 برگزار خواهد شد. وي در خصوص اهداف اين جشنواره گفت : این جشنواره با هدف معرفی تعاونی های توانمند و الگو و به جهت توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف هر ساله در سطح کشور برگزار می شود.
مهندس خليلي افزود: تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون می توانند در بیست و یک گرایش با عناوین كشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید كنندگان، تامین نیاز مصرف كنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسكن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و كارآفرینی ضمن مراجعه به سایت اعلام شده و تكمیل فرم های عمومی و تخصصی، در این رقابت شركت كنند. وی با اشاره به شرایط عمومی برای ورود به رقابت انتخاب تعاونی های برتر گفت : شرایط اساسی حضور در این جشنواره شامل گذشتن حداقل سه سال از فعالیت تعاونی، سودآور بودن تعاونی، رعایت استانداردهای اجباری تولید یا خدمات در تعاونی، برخوردار بودن کارکنان از شرایط قانون کار و بیمه، پرداخت حقوق دولتی تعاونی و نیز دارا بودن صورت های مالی مصوب و مجامع عمومی سالیانه مي باشد. مدير كل تعاون، كارورفاه اجتماعي استان البرز در خصوص نحوه ثبت نام در اين جشنواره اضافه كرد : علاقمندان به شركت در اين جشنواره مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت اينترنتي اين جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام درمهلت اعلام شده اقدام نمايند. مهندس خليلي همچنين خاطر نشان كرد : جشنواره تعاونی های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان البرز همگام با ساير استان ها نيز برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود