5 تیر 1395
شماره خبر: 165239

شهادت موضوعی جهانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شهادت موضوعی جهانی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه شهدا و شهادت موضوعی جهانی است، گفت: خانواده شهدا بر خود ببالید و افتخار کنید.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «مهدی عسگری» که عصر پنجشنبه در مسجد علی ابن ابيطالب(ع) برگزار شد؛ با بیان اینکه از نظر قرآن مردم با دین و رهبران دینی و اهل بیت (ع) در صدر اسلام برخوردی مطابق با حق و حقیقت ندارند، اظهار کرد: برخورد مردم بر اساس خیانت و دنیاگرایی استوار است و هرچه قدر به تاریخ صدر اسلام نگاه می شود مشاهده می شود که تاریخ سیاه است و عامل شرمندگی می باشد. وی با اشاره به جنگ های زمان پیامبر(ص) و حمایت های امام علی(ع)، افزود: سوره توبه از آخرین سوره های نازل شده در مدینه است که نزدیک به ۹۰ آیه از سوره درباره منافقان است و این منافقان به قدری رشد کرده بودند که قصد کشتن پیامبر(ص) را در سر داشتند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دوران آخر الزمان(عج)، دوران غربت دین نیست بلکه دوران شکوه، عزت، افتخار و عظمت است، گفت: شهید مهدی عسگری، شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس عاملان عزت و عظمت هستند و امروز هرکه می خواهد به مبدا عظمت و عزت اتصال پیدا کند باید به ارواح طیبه شهدا چنگ بزند چراکه این شهدا عامل عزت مسلمانان شدند.
پشتیبانی ۸۰ کشور از گروه تروریستی داعش
وی با اشاره به اینکه شهدا و شهادت موضوعی جهانی است، گفت: دوران غربت، شکنجه و اسارت به پایان رسیده و روزهای بشارت نزدیک است و امروز می بینیم که امام خامنه ای در برابر رجز خوانی و تهدیدهای کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام، می فرمایند ما این برجام را آتش می زنیم. حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: این قدرت، اقتدار، عزت و شکوه توسط امام مسلمین، مرهون شهادت و فداکاری مردم است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر معاویه فرماندهان سپاه امام حسن مجتبی(ع) را با پول های گزاف می خریدند، امروز رهبر جهان اسلام هزاران هزار فرمانده، پاسدار، بسیجی و ارتشی دارد که اگر آمریکا همه دنیا را هم به آن ها بدهد، یک لحظه تصور برگشتن از نظام را در سر ندارند. وی با بیان اینکه داعش از طرف ۸۰ کشور جهان پشتیبانی می شود و پیشرفته ترین سلاح ها را دارد، تصریح کرد: هرچه زمان سپری می شود به عزت و شکوه ایران اسلامی افزوده می شود و آمریکایی ها روز به روز به سقوط نزدیک می شوند.
نگاه جهان دیپلماسی به سخن تاثیرگذار «حاج قاسم»
حجت الاسلام تویسرکانی خطاب به خانواده شهدا، مردم و رزمندگان، گفت: بر خود ببالید و افتخار کنید چراکه امروز رزمندگان کار را به جایی رسانده اند که حرم حضرت زینت(س)، رقیه(س)، امام حسین(ع)، نجف، کربلا و سامرا و عتبات همه در امنیت کامل به سر می برند. وی با اشاره به اینکه اگر داعش قدرت پیدا می کرد و به سد محکم بسیج و سپاه نمی خورد کربلا را با خاک یکسان می کرد، گفت: امروز جهان دیپلماسی و ارتباطات به سخن حاج قاسم سلیمانی به یک سخن صد در صد تاثیرگذار و سرنوشت ساز نگاه می کند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی را از سربازان مقام معطم رهبری دانست و گفت: این دو نفر در جهان اسلام جلوه گری می کنند. وی خاطر نشان کرد: هیچ زمانی مثل اکنون مواد مخدر، اختلاس، بی بند و باری، ولنگاری، ماهواره، دزدی و نفوذ نبود چراکه که دشمن از طریق این مسیرها زمینه های عدم بازگشت مردم به دین را فراهم می کند و این در حالی است که اگر دیروز ۱۷۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان بوده امروز ایرانیان را با ۲۱۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان از نظر فکری با شبهات سیاسی و دینی تغذیه می کنند.
انتشار فیش‌های حقوق‌های نجومی
وی اضافه کرد: مطمئنا دشمن هرکاری کند نمی تواند نور خدا را در بین ایرانیان خاموش کند. حجت الاسلام تویسرکانی افزود: شهدا هم درکشان بالاست و هم تلاششان فراوان چراکه اگر درک فعلی نبود حیاتی هم وجود نداشت. وی تصریح کرد: قرار بود صدها نفر ایرانی توسط این گروه صهیونیستی آمریکایی داعش به خاک و خون کشیده شوند ولی این شهدا بودند که آن ها را رسوا کردند؛ اگر شهدا نبودند اطلاع رسانی، آگاهی، رسوایی دشمنان نبود و حتی فیش های حقوقی نجومی که منتشر شد همه از نگاه شهدا بود. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین شهدا را پاسدار انقلاب و یاری دهنده رهبر انقلاب دانست و گفت: خوشا به حال کسانی که با شهدات رفتند و سرنوشت شیرین مخصوص انسان های فداکار است و شهدایی همچون شهید مهدی عسگری بزرگترین افتخارشان این است که به قافله شهدا پیوسته اند. وی در پایان با آرزوی تعجیل در امر فرج حضرت ولی عصر(عج) خطاب به امام زمان(عج)، گفت: یا صاحب الزمان (عج) مردم از مقام معظم رهبری با تمام وجود حمایت می کنند، شما هم برای ظهورتان در این شب های قدر دعا بفرمایید و با ظهورتان به این دل های داغدیده خانواده های شهدا مرهم بگذارید تا شاهد حاکمیت نور و از بین رفتن تاریکی های شیطانی باشیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود