11 آبان 1394
شماره خبر: 152035

خون مقدس شهدا اصلی ترین عامل امنیت ایران اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خون مقدس شهدا اصلی ترین عامل امنیت ایران اسلامی است


جانشین سازمان بسیج مستضعفین خون مقدس شهدا را اصلی ترین عامل امنیت ایران اسلامی دانست و گفت: بی شک امنیت امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون خون های مقدس شهدایی است که خالصانه خود را در معامله با خدا قرار دادند.
سردار علی فضلی در آیین تودیع و معارفه فرمانده و همچنین نماینده ولی فقیه لشگر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) استان البرز که در کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار شد، افزود: شهدا از این معامله هم نمره قبولی گرفتند و هم ضامن ارزش های والای اسلامی کشورمان شدند. وی گفت: در نگاهی به کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه می توان دید الگوی هشت ساله دفاع مقدس و یک دهه عمر پرخیر و برکت امام راحل و همچنین پس از آن رهبری های نایب امام زمان (عج)، الگویی برای این کشورها شده است. سردار فضلی ادامه داد: این فداکاری و مجاهدت ها و معامله با خدا بود که امروز در جزیره امن جمهوری اسلامی در استان البرز و در قلب سپاه امام حسن مجتبی (ع) مسئولین و رزمندگان و خانواده شهدا دور هم جمع شده اند. وی با تاکید بر اینکه هرچه داریم از این خون های مقدس است، افزود: این مسیر و جهت گیری و مجاهدت در راه خدا همچنان ادامه دارد که ادامه آن راه و سمبل شهدای این راه سردار شهید حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم هستند که نه تنها از ایران بلکه از سراسر جهان ضامن بقای این ارزش ها شده اند. وی گفت: امروز در جهان تنها نیستیم و همه آزاداندیشان که در مقاومت اسلامی شریک هستند الگویشان را از رزمندگان، انقلاب، دفاع مقدس و پایمردی ها گرفته اند. جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: سرمایه حاکمیت اسلامی در جهان در حال توسعه و تقویت است و امروز جهان اسلام بخصوص مقاومت اسلامی فقط شیعیان نیستند بلکه اهل سنت و تمامی آزاداندیشان در آن سهم و نقش دارند. وی به فعالیت ها و فضاسازی های دشمنان در این میان اشاره کرد و افزود: باید هوشمندانه با فضاسازی فتنه و فتنه گران و تلاش در دلسرد کردن رزمندگان مقابله کرد. سردار فضلی بااشاره به وضعیت سوریه، گفت: شرایط امروز سوریه مربوط به یک تکفیری و داعشی نیست، بلکه عقبه ملحدانی است که در مقابل دین خدا ایستادگی کردند و در یک سو جبهه حق و سوی دیگر جبهه باطل قرار دارد. وی ادامه داد: در صورتی که رزمنده ای از استان شما در جنگ با تروریست های داعش مجروح و یا شهید شدند، پس از بازگشت به وطن آنها را مورد تحسین قرار دهید و باید به صورت هوشمندانه از فضاسازی فتنه و فتنه گران و کاری که در سر دارند، آگاه باشید. سردار فضلی با اشاره به پیشینه لشگر 10 سیدالشهدا (ع) گفت: این لشگر که لشگر 10 نیروی مخصوص حضرت سیدالشهدا (ع) بوده، چندین فرمانده شهید گرانمایه را تقدیم انقلاب کرده و خون های مقدس شهدای فراوانی پشتوانه این لشگر بوده است. وی بیان داشت: قبل از این استان البرز ضمیمه استان تهران بود که توفیقاتشان در دفاع مقدس را باید با هم مرور کنند و هویت در دفاع مقدس جدا از تهران نیست و باید پیشکسوتان دفاع مقدس دور هم جمع شوند تا این سوابق تاریخی را ثبت و ضبط کنند. وی به نقش این لشگر در اولین اقدام خود در شکست حصر آبادان و همچنین در نقش برآب کردن فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: افتخارات شما ادامه دارد. سردار فضلی ادامه داد: سهم بزرگ لشگر 10 سیدالشهدا (ع) زمانی که جرقه فتنه 88 از دانشگاه آزاد اسلامی کرج زده شد، با همت فرماندهان و نماینده ولی فقیه در این سپاه و لشگر خاموش شد و اجازه نفوذ آن در استان تهران و شهرهای پیرامونی تهران را ندادند. در این آیین سردار سید یوسف مولایی فرمانده لشگر عملیاتی سیدالشهدا (ع) تودیع و سرهنگ پاسدار عباس قنبری ها به عنوان فرمانده جدید این لشگر معرفی شدند.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی شهبازی نماینده ولی فقیه در این لشگر تودیع و حجت الاسلام و المسلمین یدالله معصوم خانی معرفی شدند.ک/2

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود