6 تیر 1395
شماره خبر: 165362

دستگاه قضایی البرز با کمبود فضای اداری مواجه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستگاه قضایی البرز با کمبود فضای اداری مواجه است


رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در استان با کمبود فضای اداری مواجه است، گفت: ۴۰ درصد فضای اداری موجود استیجاره ای است.
احمد فاضلیان در مراسم افتتاح ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوجبلاغ که با حضور رئیس ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان شدن البرز اتفاق خوبی بود اما متاسفانه این مهم یک شبه و بدون توجه به زیرساخت ها انجام شد و امکانات شهرستانی به خدمت استان قرار گرفت. وی با بیان اینکه این موضوع کار را برای همه ما سخت کرد، افزود: تشدید تحریم ها و کمبودهای ماشی از مشکلات اقتصادی فرصت پیشرفت لازم را این استان گرفت و مشکلات عدیده ای برای ارائه خدمت به مردم ایجاد کرد که بخش زیادی از این مشکلات همچنان وجود دارد. رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به استیجاری بودن بخش زیادی از ساختمان های این دستگاه در البرز بیان کرد: ۶۰ هزار متر کمبود فضای اداری در البرز وجود دارد که ۴۰ درصد فضای موجود نیز استیجاری است. وی به لزوم بازسازی ۸۰ درصد ساختمان های این دستگاه اشاره کرد و گفت: با تلاش هایی که سال گذشته انجام شد، احداث ۲۲ هزار مترمربع در قالب ۳ پروژه در دستور کار قرار گرفت که معادل همه اقداماتی است که از ابتدای ایجاد دادگستری در البرز ایجاد شده است. فاضلیان با بیان اینکه چنین برنامه ای در دستور کار سال جاری دستگاه قضایی استان نیز قرار دارد، افزود: بهره برداری از این پروژه ها ممکن است چند سال به طول انجامد.
وی در ادامه به نقاط قوت استان در حوزه قضایی اشاره کرد و گفت: ارتباط ۳ قوه در استان با یکدیگر و با نیروهای نظامی و انتظامی بسیار نزدیک است و با همه جدیت، توان خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته است. رییس کل دادگستری استان البرز در پایان با اشاره به ظرفیت های بالای بخش کشاورزی و صنعت موجود در استان البرز، خاطرنشان کرد: باید از منابع موجود برای پیشرفت و توسعه استان بهره ببریم و قدم های ببشتری در این راستا برداریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود