14 تیر 1395
شماره خبر: 165846

تولید و عرضه شن و ماسه بدون علامت استاندارد ممنوع است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تولید و عرضه شن و ماسه بدون علامت استاندارد ممنوع است


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت :تولید و عرضه کلیه مصالح و فرآورده های ساختمانی بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع است.
فتانه شکرالهیه با اشاره به اینکه بهبود تولید و استاندارد سازی در سازندگی وعمران نقش موثری دارد، افزود: توجه نکردن به استاندارها مشکلات زیست محیطی و ایمنی در بر خواهد داشت. وی اظهار کرد: سازمان استاندارد با ایجاد زمینه مناسب نظیر ایجاد آزمایشگاه های مجهز ساختمانی، تایید صلاحیت و آموزش مسئولان کنترل کیفیت مرتبط با این صنایع با اهتمامی جدی مبادرت به فرهنگ سازی و استاندارد سازی در میان تولید کنندگان صنایع ساختمانی کرده است. شکرالهی گفت: با همکاری و هماهنگی کلیه سازمانهای ذیربط در استان از تولید، عرضه و بکارگیری مصالح غیراستاندارد جلوگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: ضروری است تولید کنندگان مصالح ساختمانی فاقد علامت استاندارد هرچه سریعتر نسبت به استانداردسازی محصولات خود به این اداره کل مراجعه کنند. مدیر کل استاندارد استان البرز تاکید کرد: باید مصرف کنندگان و پیمانکاران نسبت به خرید مصالح ساختمانی استاندارد در پروژه های خود اقدام کنند. شکرالهی گفت: نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد و نبود مسوول کنترل کیفت و تولید غیرمجاز، از مواردی است که درتوقیف مصالح ساختمانی لحاظ می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود