21 تیر 1395
شماره خبر: 166172

مدهای بی‌حجابی با صرف هزینه‌های میلیاردی طراحی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مدهای بی‌حجابی با صرف هزینه‌های میلیاردی طراحی می‌شود


مشاور نماینده عالی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه نظام سلطه برای مظاهر حجاب نقشه می کشد، گفت: امروزه دست های آلوده با خرج های چندصد میلیاردی مدهای متعدد بی حجابی را طراحی می کنند.
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده که در کانون بسیج شهرستان کرج برگزار شد، اظهار کرد: از نظر آموزه های دینی، زنان و مادران زیرساخت جامعه را تشکیل می دهد. وی با بیان اینکه بدون شک همه امور در جامعه حول محور مادر تعریف می شود که این مهم بیانگر نقش موثر زنان است، افزود: در احادیث و روایات مختلف رسول اکرم (ص) اهمیت مادر و زن بارها مورد توجه قرار گرفته است. حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: حدیث کسا به نوعی اهمیت جایگاه مادر و زن از دیدگاه معنوی و الهی را مطرح کرده است. وی با اشاره به اینکه دشمنان آمریکایی بر این باور هستند که همه امور در کشورهای مسلمان با نام مادر گره خورده و تعریف مادر چیزی خارج از عفاف و حجاب نیست، گفت: دشمنان در نظر دارند با مخدوش کردن عفاف و حجاب زن جامعه را به لجن بکشانند. وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه برخی در دوران اصلاحات با پول مردم به جان مردم افتادند، گفت: باید برای باور و اعتقادات دینی مردم حرمت قائل شد.
آمریکا به دنبال امحای فرهنگ عفاف و حجاب است
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رضاخان در جامعه با شعار مذهبی به قدرت رسید اما بعد از به قدرت رسیدن اقدام به مقابله با عفاف و حجاب کرد، افزود: وی کشف حجاب را به اجرا گذاشت. وی با اشاره به قتل عام فجیع مردم در مسجد گوهرشاد در تاریخ ۲۱ تیرماه، بیان کرد: مردم و علما در این تاریخ در دفاع از حجاب و عفاف در مسجد گوهر شاد مسجد به طرز وحشتناکی قتل عام شدند. وی با بیان اینکه در آن برهه از زمان به دستور آمریکا حجاب، عفاف، فرهنگ و معنویت در جامعه امحا می شد، تصریح کرد: امروزه نظام سلطه به خوبی این معنا را درک کرده که جوانان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از دامن پاک و نجیب مادران عفیف پرورانده شده اند. حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور بیان کرد: بی شک مادران بی حجاب توانایی پروش چنین فرزندانی را نخواهند داشت چرا که شهدا از دامن پاک مادران با حیا و عفیف خود به معرارج رفته و شهید شدند.
نظام سلطه برای مظاهر حجاب حساب جدی باز کرده است
وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) بانوی پاکدامنی بود که همواره و در شرایط مختلف خود را ملزم به رعایت حجاب می دانست، گفت: فرزندان افراد و مانکن هایی که برجستگی های بدن خود را در معرض دید چشم های ناپاک قرار می دهند، معنویت و پاکی را درک نمی کند. وی با تاکید بر اینکه نمی توان پوشش ظاهری را رعایت کرد اما نسبت به حیا و عفاف که از حجاب برتر از است، بی تفاوت بود، گفت: خداوند برای زنانی که در گرمای شدید تابستان حجاب خود را رعایت می کنند، اجری عظیم قرار داده از طرفی باید به این نکته اشاره کرد که خدواند به نماز، روزه و رعایت حجاب بندگان خود نیازی ندارد چرا که انجام همه این امور نشان دهنده بندگی انسان است. مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امروزه نظام سلطه برای مظاهر حجاب حساب جدی باز کرده است، چادر حریم و مرز است، امروزه دست های آلوده با خرج های چندصد میلیاردی مدهای متعدد بی حجابی را طراحی می کنند. وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام با تنگ و کوتاه کردن پوشش زنان به دنبال حذف چادر هستند، افزود: تریج بی بندباری و بی حیایی گاه با پشتیبانی برخی مقامات مسئول رخ می دهد. حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور بیان کرد: امروزه برخی پوشش کت و دامن و دوچرخه سواری را باب و سعی دارند حرمت ها در جامعه از بین برود.
قانون الهی در تمام طول تاریخ به یک شکل است
وی با بیان اینکه صداو سیمای کشور بسیار خدوم؛ زحمت کش و پرتلاش است و در بسیاری از عرصه ها وظایف خود را به خوبی انجام می دهد، تصریح کرد: امروز رسالت و وظیفه صدا و سیما بسیار سنگین است، اگر مجری مردی با برداشتن ابرو به این عرصه برای اجرا ورود می کند، چطور توقع داریم جوانان نصایح بزرگان را گوش فرا دهند. مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مجری خانم با پوشش نامناسب نیز وارد این عرصه شده، حال چگونه باید اختلالات زن و مرد مجریان سبک را به عنوان الگو برای نسل جوان معرفی کرد. وی با تاکید بر اینکه بدون شک همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مربوطه در این بخش مسئول هستند، افزود: امروزه شاهد بروز اتفاقاتی در دانشگاه ها هستیم که در صورت توجه به آن ها باید شاهد رخ داد اتفاقات ناگوار باشیم. حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور با اشاره به اینکه مادامی که در جامعه کنونی مبحث مهم حجاب مطرح می شود می گویند این باورها قدیمی شده و امروزه عصر ماهواره و فضای مجازی است، گفت: دین زمان خاصی را نمی طلبد و قانون الهی در تمام طول تاریخ به یک شکل است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود