21 تیر 1395
شماره خبر: 166184

ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در حوزه حجاب

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در حوزه حجاب


مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز گفت: همکاری دستگاه های مختلف دولتی، عموم مردم، دستگاه های فرهنگی، رسانه ها و علما در حوزه حجاب و عفاف ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد در حاشیه اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده که برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز در تقویم کشور تحت عنوان حجاب و عفاف نامگذاری شده است. وی با بیان اینکه در دوران رضاشاه حجاب زن برداشته و کشف حجاب در جامعه انجام شد، افزود: به همین سبب این روز تحت عنوان روز حجاب وعفاف در نظام جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز خاطرنشان کرد: باید به این امر تاکید کرد که در نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه ای از عزت، عظمت و شخصیت زن در پوشش حجاب به نمایش گذاشته شده است. وی با تاکید بر اینکه با همت خواهران بسیج جامعه زنان استان البرز در سپاه و همکاری ناحیه امام حسین (ع)، ناحیه امام سجاد (ع) و امام هادی (ع) این همایش با شکوه برگزار شد، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد حضور خیل کثیری از بانوان محجبه و خانواده شهدای مدافع حرم بودیم. حجت الاسلام و المسلمین موحد بیان کرد: امید است برگزاری چنین مراسم هایی تبلیغ و ترویج حجاب اسلامی در جامعه را به همراه داشته باشد. وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت حجاب در کرج آن گونه که انتظار می رود نیست، یادآور شد: دستگاه های مختلف دولتی، عموم مردم، دستگاه های فرهنگی، رسانه ها و علما باید به این سمت وارد شوند تا به اهداف اصلی در حوزه حجاب دست پیدا کنیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود