23 تیر 1395
شماره خبر: 166336

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب از بانوان محجبه ندامتگاه مرکزی کرج تقدیر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب از بانوان محجبه ندامتگاه مرکزی کرج تقدیر شد


با توجه‌ به تاكيدات مقام معظم رهبري که ازشبیخون فرهنگی دشمنان بر علیه نهاد خانواده و سنت های اصیل ایرانی و اسلامی صحبت می کنند، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از ضروریات است.
به مناسبت ۲۱ تیرماه سالروز قیام خونین در مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب که به نام روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده و به همین مناسبت از کارکنان زن محجبه ندامتگاه مرکزی کرج تجلیل شد.
سید مجتبی حسینی مدیر ندامتگاه مرکزی کرج و فرمانده پایگاه بسیج شهید لاجوردی ، به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب گفت: برنامه ریزی غرب علیه ایران، مبتنی بر ترویج بی حجابی است و این روند در فیلم ها، سرگرمی ها، بازی ها و رسانه های آنان به وضوح دیده می شود .مدیر ندامتگاه همچنین تاکید کرد : اگر نقاط هدف و حمله دشمنان را نشناخته و برای مقابله با آنها برنامه ریزی نداشته باشیم باید روز به روز شاهد کمرنگ شدن امر عفاف و حجاب در کشور باشیم. وی بسترسازی عفاف و حجاب را از اولویتهای کاری عنوان کرد و سپاس و تجلیل از بانوان محجبه مجموعه را در همین راستا برشمرد .
لازم بذکر است به همین مناسبت داودد مقیسه معاون قضایی ندامتگاه با حضور در سالن ملاقات حضوری ازبانوان محجبه ای که برای ملاقات مددجویان یا امورات دیگر به ندامتگاه مراجعه نموده اند با اهداء گل و شیرینی تقدیر و تشکر بعمل آمد و این امر پسندیده را برای همه حاضرین خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود