29 تیر 1395
شماره خبر: 166712

مدیر حوزه علمیه خواهران البرز:مدیران پاکدست نباید متهم شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مدیر حوزه علمیه خواهران البرز:مدیران پاکدست نباید متهم شوند


مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز با اشاره به موضوع فیش های نجومی برخی مدیران کشور گفت: نباید مدیران پاک دست کشور را متهم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل بنی احمدی افزود: حقوق های نجومی باید طبق فرموده رهبری برگردانده شود زیرا یکی از مواردی که جامعه را به ناامیدی می کشاند بحث حقوق های نجومی و اختلاس ها است که گسترش آن اصلا مناسب نیست و اگر برخورد جدی صورت نگیرد احساس ناامیدی در جامعه افزایش می یابد. وی اظهار داشت: نباید بگویند که این مدیران باید استعفا دهند بلکه باید عزل شوند و زندان بروند و مبلغی را که اضافه از حقوق قانونی خود گرفته اند را برگردانند. بنی احمدی به طرح موضوع وجود این نوع حقوق ها در دولت های گذشته اشاره کرد و گفت: درست است که این شیوه از دولت های گذشته نه فقط دولت گذشته آغاز شده ولی نباید با افشای این موضوع، متخلفان، مدیران پاک دست را متهم کنند و یک سری فیش های دروغین بیاورند که این وضعیت به جز ضربه زدن به نظام اثر دیگری نیست.
وی این شیوه را یک شیوه ی روسی به نام خاک و الماس دانست و افزود: در این شیوه می گویند زمانی که چیزی می خواهید گم شود خاک را زیاد کن الماس در آن گم می شود. مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز بیان داشت: متخلفان به دنبال آن هستند که بقیه مدیران را نیز متهم کنند که عذر بدتر از گناه است. وی گفت: شماری این حقوق ها را گرفته اند که تعدادشان هم کم نیست ولی نباید حیثیت بقیه ی مدیران را لکه دار کنند. بنی احمدی در خصوص کم کاری دستگاه های نظارتی گفت: در این سال ها دستگاه های نظارتی کجا بودند و اکنون که صدای مردم و رهبر بلند شده تازه بیدار شده اند که اتفاق نامیمونی است که در نظام جمهوری اسلامی می افتد.وی اظهار داشت: دستگاه های نظارتی یا قوانین نظارتی درستی ندارند یا عزم جدی در این دستگاه ها برای برخورد با اینگونه امور نیست یا مسئولین این دستگاه ها مشکل دارند. بنی احمدی گفت: دستگاه های نظارتی نباید از برخورد با متخلفان هراس داشته باشند زیرا بیت المال مسلمین را می برند. وی افزود: در واقع این حقوق های نجومی ظلم فاحشی به بیت المال و مردم و به شهدا و امام شهدا است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود