2 مرداد 1395
شماره خبر: 166891

گروه‌های تکفیری تا ۱۰۰ متری حرم حضرت زینب (س) آمده بودند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

گروه‌های تکفیری تا ۱۰۰ متری حرم حضرت زینب (س) آمده بودند


جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان گروه‌های تکفیری ۱۰۰ متری حرم حضرت زینب (س) آمده بودند، گفت: با اقتدار ‌مدافعان حرم دشمن به هدفش نرسید.
سردار علی فضلی در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مرتضی مسیب‌زاده ‌ با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه همت شهدا این بود که تکرار تاریخ صورت نگیرد.
وی افزود: امروز فرزندان این امت در پیروی از فرمان نورانی امام که که سی و هفت سال پیش دادند به میدان آمدند. جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پدران و مادران شهدا امروز چراغ راه امت هستد و همه سرمایه‌های خود را به میدان آوردند تا از دین خدا و آیین رسول خدا پاسداری کنند. سردار فضلی با بیان اینکه خانواده‌های زیادی چندین شهید تقدیم انقلاب کردند، گفت:خانواده‌ها با تقدیم چندین شهید کاری کردند که خم به ابروی ولی فقیه نیاید. وی با بیان اینکه تقدیم این تعداد شهید آزمونی برای امت ایران اسلامی بود، عنوان کرد: مردم برای پاسداری از دین خدا همه سرمایه‌های خود که فرزندانشان بودند را به میدان آوردند. جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مجاهدت و فداکاری در حوادث دفاع مقدس و حتی بعد از آن موج می‌زند، بیان کرد: قطعنامه 598 بزرگ‌ترین حادثه انقلاب اسلامی است چون مردم در حمایت از امام خمینی(ره )همه سرمایه‌های خود را به جبهه آوردند. سردار فضلی با بیان اینکه مردم برای خدا آمدند و اگر جنگ 20 سال دیگر طول می‌کشید ملت ایران برای مقابله با جنگ تحمیلی ایستادگی می‌کردند، گفت: در شرایط قطعنامه امام خمینی(ره) فرمودند که من کاسه زهر را نوشیدم ولی برای حفظ نظام اسلامی قطعنامه را پذیرفتند. وی با اشاره به اینکه دشمن در آن زمان به دنبال ایجاد چنددستگی و حتی هدایت جنگ داخلی در داخل کشور بود، عنوان کرد: دشمن نمی‌دانست ‌که این اراده در جهت حمایت از مواضع امام خمینی (ره) بود. سردار فضلی با بیان اینکه مردم ایران و رزمندگان ایران اسلامی نشان دادند که گوش به امر نائب برحق امام زمان (عج) بودند، گفت: انقلاب اسلامی نیز هم‌اکنون برای یاری مظلومان و کمک کردن به آنها تکلیف دارد. یادگار 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه این دشمنان با همکاری با گروه‌های تکفیری به نزدیکی بارگاه ائمه معصومین رسیده بودند، گفت: در سوریه تا نزدیکی 100 متری حرم حضرت زینب (س) آمده بودند. سردار فضلی با اشاره به تلاش لشکر فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بیان کرد: ‌لشکر فاطمیون خیلی خوب می‌جنگند. وی افزود: مجاهدان پاکستانی نیز با صداقت و ایستادگی مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شوند. جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مجاهدان برای مبارز با تکفیری‌ها و حامیان آنها از هم سبقت می‌گیرند، افزود: در سفر‌ به لبنان ‌دیداری با‌ خانواده‌ یکی از شهدای مدافع حرم داشتم که مادر خانواده تعریف می‌کرد که ‌فرزندم ‌دو هفته پیش در دفاع مقدس سوریه به شهادت رسیده و پنجمین شهید این خانواده است. وی با بیان اینکه این خانواده 5 شهید در دفاع از اسلام تقدیم کرده بودند و هیچ آثاری از حزن و اندوه در چهره‌های آنها دیده نمی‌شد، تاکید کرد: این خانواده معتقد بودند که ما با خدا معامله کرده‌ایم و از این موضوع ناراحتی نداریم. سردار فضلی با بیان اینکه دیداری با خانواده شهید عماد مغنیه نیز داشتیم، گفت: پدر عماد مغنیه تعریف می‌کرد که به جز عماد دو فرزندش برای جنگ با اسرائیل و شهادت در راه خدا از هم سبقت گرفتند. سردار فضلی با اشاره به اینکه امروز همه کفار و معاندین برای ضربه زدن به اسلام جمع شده‌اند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) متحد شده‌اند تا دشمن به هدف خود نرسد.





منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود