2 مرداد 1395
شماره خبر: 166970

دستگیری یکی از متهمان پرونده ۲۰۰ میلیاردی قاچاق لوازم خانگی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستگیری یکی از متهمان پرونده ۲۰۰ میلیاردی قاچاق لوازم خانگی در البرز


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از دستگیری یکی از متهمان اصلی پرونده ۲۰۰ میلیاردی قاچاق لوازم خانگی در استان البرز خبر داد.
علی‌اکبر مختاری با بیان اینکه در یک پرونده قاچاق کالا متهم اصلی دستگیر شده است، اظهار داشت: در این پرونده سنگین قاچاق که در زمینه لوازم خانگی اتفاق افتاده نزدیک به 200 میلیارد ریالی کالای قاچاق با پیگیری ماموران نیروی انتظامی کشف شده است که متهم با قرار وثیقه 75 میلیارد تومانی راهی زندان شده است. وی با اشاره به طرح ویژه تابستانی مراکز پذیرایی، اظهار داشت: در این طرح 2 محور ساوجبلاغ و کرج- چالوس دارای اولویت هستند. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه مراکز پذیرایی جاده آتشگاه هم در دستور کار بوده است، افزود: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل شده است.
وی با اشاره به تعطیلی برخی از واحدها، گفت: این واحدها به سبب داشتن مواد اولیه فاسد و غیربهداشتی تعطیل شده‌اند. مختاری با اشاره به طرح عفاف و حجاب و البسه‌های مبتذل اظهار داشت: در این طرح طبق قانون مجازات افرادی که از این نوع البسه‌ها به فروش می‌رسانند در حکم قاچاق است و با آنها برخورد سختگیرانه می‌شود. وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در این زمینه اعلام آمادگی کرده است، افزود : بازرسی اتاق اصناف برخی از کارگاه‌هایی که تولید مانتو می‌کنند و روی آن نقوشی را می‌زنند را در سطح کرج شناسایی کرده است. مختاری با اشاره به اینکه پلیس اماکن و بازرسی اصناف بر این امر نظارت دارند، گفت: اما بخشی که این لباسهای مبتذل را برش می‌زنند صلاحیت‌شان به تعزیرات حکومتی مربوط است و شعبه 7 به صورت ویژه به این امر اختصاص یافته است.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود