3 مرداد 1395
شماره خبر: 166976

گشایش مرکز مدیریت هدایت وعملیات بحران و 9 پایگاه اورژانس در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

گشایش مرکز مدیریت هدایت وعملیات بحران و 9 پایگاه اورژانس در البرز


مرکز مدیریت هدایت وعملیات بحران و 9 پایگاه مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش علوم پزشکی در کرج گشایش یافت.
دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرزگفت: این مرکز شامل واحدهای ارتباطات و فوریت ها، هدایت بحران ، ستاد هدایت و انتقال بیماران و بخش های ستادی می باشد که به صورت متمرکز کل استان را زیر پوشش قرار می دهد. وی اظهار داشت: از ویژگی های این مرکز این است که همزمان نیروهای کارشناسان پرستاری هم مشاوره می دهند و هم اینکه آمبولانس ها را هدیت می کنند.
بابایی گفت: پزشکان به صورت شبانه روزی در مرکز مدیریت هدایت عملیات بحران البرز حضور دارند و درصورت نیاز به مشاوره به مردم و نیاز به مشاوره تخصصی پزشکی توسط تکنسین های آمبولانس به مردم مشاوره داده می شود. وی اظهار داشت: دراین مرکز نیز با دستگاه ردیاب لحظه به لحظه آمبولانس ها در حال عملیات کنترل می شوند. وی افزود: همکاری و تعامل با اداره کل حمل و نقل پایانه های استان البرز، از طریق دوربین های این اداره کل ، وضعیت راه های استان برای خدمات رسانی بهتر آمبولانس ها رصد می شود. همچنین امروز 30 دستگاه آمبولانس جدید پیش بیمارستانی به خدمات امدادی پزشکی استان البرز افزوده شد. امروز 720 تخت بیمارستانی و 69 طرح آموزشی و تخصصی درمانی و سلامت در استان البرز به بهره برداری رسید. افتتاح این طرح ها در اجرای طرح تحول نظام سلامت و محرومیت زدایی بود که بخشی از وعده های دولت تدبیر و امید را محقق کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود