3 مرداد 1395
شماره خبر: 167040

ثبت تجربه های موفق گروه های همیار سلامت اجتماعی استان ها در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ثبت تجربه های موفق گروه های همیار سلامت اجتماعی استان ها در البرز


با برگزاری کارگاهی آموزشی برخی از استان های کشور به مستندسازی و ثبت تجربه های موفق گروه های همیار سلامت اجتماعی در استان البرز پرداختند.
مدیرکل بهزیستی استان البرز دراین کارگاه گفت: جمعیت همیاران سلامت اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ارتقاء سلامت روان، توانمند سازی مردم محله تشکیل و با توجه به فرهنگ بومی و نیاز سنجی محلی فعالیت خود را آغاز کرده است. داریوش بیات نژاد افزود: وظیفه بهزیستی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مداخله به موقع و کنترل و کاهش این آسیب ها است که گروه های همیار سلامت اجتماعی نقش موثری را ایفاء می کند. مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: گروه های همیار سلامت اجتماعی در بخش پیشگیری رهرو هستند و بصورت خودجوش و فعال در محلات مختلف در جاهایی که نیازمند خدمات رابط بین سازمانهای حمایتی و گروههای مردمی است فعالانه عمل می کنند . وی خاطرنشان کرد: اکنون هشت گروه همیار سلامت دراستان البرز فعالیت دارند که در بطن مردم رفته و نیازها و آسیب ها را مورد شناسایی قرار می دهند. بیات نژاد گفت: امروز اعضای این گروه ها با ایده ای نو سازمان بهزیستی را پس از شناسایی نیازها همراهی می کنند که هر چه بیشتر باید آنها را یاری داد .
در این کارگاه گروه های همیار سلامت اجتماعی قم ، تهران ، کرمانشاه و البرز به مدت چهار روز به تبادل تجربیات موفق خود برای ارائه خدمات بهتر به مردم می پرداختند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود