5 مرداد 1395
شماره خبر: 167196

شهید مهدی عسگری لایق شهادت بود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شهید مهدی عسگری لایق شهادت بود


نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: شهید مهدی عسگری الگویی شایسته برای جوانان و لایق شهادت بود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحدی در مراسم یادبود شهید مهدی عسگری و گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران و تجلیل از مروجین اخلاق مدار که ظهر امروز در سالن همایش های میلاد برگزار شد، افزود: در توصیف شهید و شهادت، ورزش و ورزشکار، مدال و مدال آوری و ارزش و جایگاه فضلیت مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شده است. وی ادامه داد: شهید مهدی عسگری پر آوازه، مودب، مومن، اخلاق مدار و فرهیخته بود و با این تفاصیل لایق شهادت شد. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه اظهار کرد: اکنون از شهدا تنها نام نیک مانده است و الگوی ارزشمندی در کشور هستند.
امیر عفراتی افزود: مربیان بار سنگینی از مسئولیت را بر عهده دارند چراکه باید نسلی اخلاق مدار، ورزشکار و مومن را تربیت کرده و به جامعه هدیه کنند.
فرمانده سپاه البرز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم با بیان اینکه در زمان 8 سال دفاع مقدس هیچ رزمنده ی را به زور به عملیات نبردیم اظهار کرد: جلوگیری از حضور رزمندگان در عملیات به نوعی تنبیه برای افراد محسوب می شد. سردار علی استاد حسینی افزود: هیچ یک از شهدا و مدافعان حرم را نیز به زور روانه سوریه نکردیم. وی خاطر نشان کرد: مدافعان حرم و شهدا عاشقانه و خالصانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) روانه جبهه حق علیه باطل شدن. سردار استاد حسینی نیز با تاکید بر اینکه مدافعان حرم با رضایت کامل قلبی و خانواده های خود عازم سوریه شدند، تصریح کرد: ادعایی مبنی بر اخذ پول برای حضور در سوریه توسط مدافعان حرم، سخن کوردلانی است که برای نظام و انقلاب اسلامی حتی قدمی بر نداشته اند. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم ایران مدیون شهدا هستند، گفت: راه شهدا نورانی است که با حضور در این مسیر امنیت و آسایش مردم میسر شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود