27 مرداد 1395
شماره خبر: 168529

واگذاری دو قطعه زمین برای احداث بیمارستان در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

واگذاری دو قطعه زمین برای احداث بیمارستان در کرج


مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: این اداره کل دو قعطه زمین برای احداث بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی این استان واگذار کرد.
حمید صفری افزود: براین اساس یک قطعه زمین به مساحت 26هزار متر مربع در منطقه هشت شهرداری کرج برای احداث بیمارستان حضرت سید الشهداء(ع) دراختیار دانشگاه علوم پزشکی البرز قرار گرفت.
وی ادامه داد: عملیات ساخت این بیمارستان به تازگی آغاز شده است. صفری خاطرنشان کرد:قرار است این بیمارستان با اعتبارات ملی و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز احداث شود.
وی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای احداث بیمارستان حضرت سید الشهداء (ع) افزون بر یک هزار میلیارد ریال است . صفری بیان کرد: مدت زمان ساخت بیمارستان 260 تختخوابی حضرت سیدالشهداء (ع ) حدود2 سال تعیین شده است. این مسئول اظهار کرد: همچنین یک قطعه زمین به مساحت 2 هکتاری برای احداث بیمارستان سرمد در کرج به دانشگاه علوم پزشکی البرز واگذار شد که این بیمارستان نیز در دست ساخت قرار گرفته است. اکنون استان البرز دارای 16 بیمارستان بزرگ و کوچک است که با توجه به جمعیت حدود سه میلیون نفری آن و قرار گرفتن در مسیر مسافران 14 استان کشور به لحاظ درمانی نیاز به امکانات بیشتری دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود