27 مرداد 1395
شماره خبر: 168561

باید فرهنگ دفاع و ایثار را در نسل امروز نهادینه کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

باید فرهنگ دفاع و ایثار را در نسل امروز نهادینه کنیم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروز الگوهایی بزرگ چون آزادگان، شهدا و جانبازان را دارند، گفت: باید فرهنگ دفاع و ایثار را در نسل امروز نهادینه کنیم.
سردار ابوالفضل سلامی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار در برابر دشمنان ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
وی ادامه داد: دشمنان بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی تمام کشورها حمایت می‌شدند اما ایران اسلامی تنها با تکیه بر عزم و اراده جوانان خود جنگ را اداره می‌کرد و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در تمام دوران جنگ پیروز میدان بود. مدیرکل حفظ آثار استان البرز با اشاره به سالروز بازگشت غیورمردانه آزادگان به میهن اسلامی افزود: رزمندگان در دوران اسارت نیز از اهداف و آرمان‌های خود دست برنداشتند و با تمام مشکلاتی که داشتند هرگز حاضر نشدند تن به ذلت و خواری دهند. سلامی با بیان اینکه امروز نوجوانان و جوانان الگوهای بزرگی چون شهدا، آزادگان و جانبازان را داند، خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه نسل امروز دفاع از آرمان‌های رزمندگان اسلام و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است. وی تأکید کرد: امروز دشمن در نظر دارد تا اهداف دفاع و از خودگذشتگی جوانان در دوران دفاع را کوچک جلوه دهد لذا ما باید هوشیار باشیم و بیش از گذشته فرهنگ دفاع و ایثار را در نسل امروز نهادینه کنیم. سلامی بیان داشت: آزادگان الگوهایی بزرگ برای نسل امروز محسوب می‌شوند و لازم است تا نوجوانان و جوانان بیش از گذشته با جوانان دوران دفاع و به ویژه آزادگان آشنا شوند. مدیرکل حفظ آثار استان البرز با اشاره به توطئه دشمنان و راه‌اندازی جنگ نرم افزود:امروز دشمن در صحنه دیگری به مقابله با کشور پرداخته است لذا با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا به اهداف شوم و دیرینه خود برسد. سلامی آگاهی، بصیرت و دانایی را مهمترین راهکار مقابله با این توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: در این زمینه مسؤولان مؤظف هستند تا با آگاهی دادن به نسل امروز در این صحنه نیز توطئه دشمنان را خنثی و آنان را وادار ه شکست دیگری کنند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود