1 خرداد 1391
شماره خبر: 7248

نسل امروز وظیفه‌ای سنگین‌تر از نسل‌های قبل دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نسل امروز وظیفه‌ای سنگین‌تر از نسل‌های قبل دارند

استاندار البرز گفت: نسل امروز در همه عرصه‌ها وظیفه‌ای سنگین‌تر از نسل‌های قبل‌ دارند و باید با حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدا باشد.
عیسی فرهادی در جلسه ستاد شعبانیه و بزرگداشت مراسم روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن ما دارند لذا باید ادامه دهنده راه آنها باشیم و آرمان‌های آنان را حفظ نماییم. وی ادامه داد: نسل امروز را باید بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرده و بر تداوم این فرهنگ تأکید داشته باشیم. استاندار البرز گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام شعبانیه باید برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در این زمینه آماده و با برگزاری نشست‌هایی نسل امروز را با این فرهنگ آشنا کنیم. فرهادی مقام شهدا و جانبازان را بسیار بالا و ارزشمند توصیف کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که این قشر از ما دل آزرده شوند چرا که این افراد از مقام بسیار والایی در پیشگاه خداوند برخوردارند. وی ادامه داد: آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و شجاعت در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار جان خود از این کشور دفاع کردند. استاندار البرز خاطر نشان کرد: دختران باعفت و حجاب و متانت خود می‌توانند ادامه دهنده راه آنها باشند و پسران با وقار و سنگینی باید شهدا را از خود دل‌شاد کنند. فرهادی با اشاره به اینکه دشمنان در نظر دارند تا فرهنگ غلط خود را در بین جوانان جاری نمایند، افزود: نباید اجازه دهیم این فرهنگ غلط در بین نسل امروز جاری شود لذا باید فرهنگ دینی و اسلامی را بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه کنیم. وی افزود: البته طی دوران‌های گذشته نوجوانان و جوانان کشور نشان دادند که هرگز تبلیغات دشمنان به جایی نخواهد رسید و آنان قادر نخواهند بود که توطئه‌های شوم خود را در کشور پیاده کنند.
استاندار البرز با تأکید بر این که در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری در جبهه‌ها حاضر شدند خاطرنشان کرد: در آن دوران نوجوانانی که مشغول تحصیل بودند حضور در جبهه را مقدم دانسته و با رها کردن تحصیل به مقابله با دشمن رفته و از سرزمین ناموس و شرفشان دفاع جانانه کردند. وی تأکید کرد: نسل امروز وظیفه دارد تا با حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ادامه دهنده راه آنها باشد و این تکلیف بزرگ را به درستی به سر منزل مقصود برساند. استاندار البرز با تاکید بر اینکه متولیان و مسئولان فرهنگی مهمترین عامل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور سرداران جنگ، بیان خاطرات توسط رزمندگان اسلام و آزادگان و جانبازان نیز یکی دیگر از راهکارهای مهم در ترویج این فرهنگ است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود