3 شهریور 1395
شماره خبر: 168967

ساماندهی 14 روستای ساوجبلاغ در دولت تدبیر و امید

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساماندهی 14 روستای ساوجبلاغ در دولت تدبیر و امید


رئیس بنیاد مسکن روستایی شهرستان ساوجبلاغ گفت که در دولت تدبیر و امید ساماندهی 14 روستا در شهرستان ساوجبلاغ به پایان رسیده است.
میثم سالاری خاطرنشان کر: ساماندهی 14 روستا با اعتباری بالغ بر20میلیارد ریال در قالب سنگ فرش، جدول گذاری، آسفالت صورت گرفته است. وی گفت : پروژه آسفالت از محل قیر رایگان نیز با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در 6 روستا اجرا شده است. سالاری گفت : 1000جلد سند مالکیت در محدوده بافت روستا با همکاری اداره ثبت برای املاک روستاییان صادر و به آنان اعطا شده است. رئیس بنیاد مسکن روستایی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت:از ابتدای سال تاکنون 75 نفر جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه درخواست نموده اند که با تخصیص 20 میلیون ریال برای تعمیرات ساختمان به بانک معرفی شده اند.
سالاری همچنین افزود: 178 نفر جهت استفاده از تسهیلات تخریب و بازسازی خانه های فرسوده روستایی به مبلغ 200 میلیون ریال با نرخ 4 درصد و 50 میلیون ریال بلاعوض به بانک های عامل معرفی شده اند.
وی تصریح کرد: 240 نفر نیز جهت استفاده از تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ 150 میلیون ریال با کارمزد 4 درصد به بانک های عامل معرفی شده اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود