6 شهریور 1395
شماره خبر: 169051

دولتمردان رجایی گونه به مردم خدمات ارایه می دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دولتمردان رجایی گونه به مردم خدمات ارایه می دهند


امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خون پاک این شهیدان موجب شده تا امروز دولتمردان رجایی و باهنر گونه در جای جای ایران اسلامی به مردم خدمت ارایه دهند.
حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ با تبریک هفته دولت افزود: هشتم شهریور یادآور خاطره‏ای تلخ است که دل ملت بزرگ ایران را به درد آورد. وی ادامه داد: انفجار دفتر نخست‏وزیری در سال 1360 توسط منافقان کوردل که دستشان به خون مردم مظلوم ایران آغشته بود به یکباره دو شخصیت بزرگ و مخلص و خدوم که به‏حق الگویی از مدیران متعهد و متخصص در تراز انقلاب و نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران بودند را از ملت ایران گرفت و این روز را در تاریخ به‏عنوان روز مبارزه با تروریسم ثبت کرد. وی ادامه داد: در عظمت و تجلیل از این دو چهره جاودانه و ماندگار انقلاب همین بس که ایام شهادتشان به‏عنوان هفته دولت مشخص شد تا ضمن آشنایی با مجاهدت ها و تلاش های خالصانه دولتمردان متعهدی که در جای‏جای کشور از میراث صدها هزار شهید و امام راحلمان صیانت کرده و رجایی‏گونه و باهنرصفت به ملت شریف ایران خدمت می‏نمایند، به شایستگی تقدیر و سپاسگزاری شود و نسبت به خدمات فراوان نظام اسلامی بازتوجهی قدرشناسانه صورت بپذیرد. امام جمعه چهارباغ درادامه بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت بامعطم له گفت :حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در دیدار آقای روحانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای دولت یازدهم، هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه گزارش به مردم از کارهای انجام گرفته خواندند و نکات مهمی را در قالب 7 سرفصل در زمینه های «اقتصاد مقاومتی»، «سیاست خارجی»، «علم و فناوری»، «امنیت»، «فرهنگ»، «برنامه ششم» و «فضای مجازی» به عنوان اولویت های اصلی کشور و نقشه راه دولت یازدهم در یک سال پیش رو بیان کردند. خطیب جمعه چهازباغ خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی دولت را به دوری از حواشی به خصوص در ماههای آینده که همراه با مباحث انتخاباتی است، توصیه کردند و افزودند دولت نباید به هیچ وجه خود را سرگرم بحث های انتخاباتی کند بلکه باید تا آخرین روز کاری، برای کار، تلاش و حل مشکلات برنامه ریزی کند و بهترین تبلیغ برای دولتِ در رأس کار، اقدام و عمل آن دولت است.امام جمعه بخش 80 هزار نفری چهارباغ استان البرز اعلام کرد که به زودی نمایندگی تعدادی از ادارات در این بخش پرجمعیت مستقر می شود. وی افزود: براساس برنامه ریزی های مسئولان استان البرز، فعالیت دستگاه قضایی ، ادارات کمیته امداد و ورزش وجوانان در چهارباغ آغاز خواهد شد. وی اظهار داشت : با پیگیری های مکرر مسوولان وموافقت مدیران کل استان وهمت مسوولان شهرستان ساوجبلاغ
در آینده نزدیک شاهد خدمات رسانی برخی از دستگاه های اداری در چهارباغ خواهیم بود.امام جمعه چهارباغ گفت: از محاسن استقرار ادارات در منطقه جلوگیری از اتلاف وقت مردم، هدررفت هزینه ها وکاهش بار ترافیکی جاده ها، صرفه جویی درمصرف سوخت درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی است. وی همچنین تصریح کرد تا سایر ادارات به ویژه جهاد کشاورزی ،ثبت اهوال ، تامین اجتماعی نسبت به استقرار در بخش اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود