6 شهریور 1395
شماره خبر: 169103

نافرمانی از ولی فقیه شرک است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 نافرمانی از ولی فقیه شرک است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: امروز نظام سلطه ما را بین دو انتخاب قرار داده است، یا سازش با دشمن یا تن به جنگ دادن و کسی که عزت می‌خواهد سازش با دشمن برای او معنی نخواهد داشت.
سردار علی استاد حسینی اظهارداشت: هر چه عزت، سرافرازی و بزرگی که ملت ایران دارند از برکت خون شهداست و اگر چیزی باشد که به آن افتخار کنیم به این شهدا و خانواده آنها باید افتخار کرد.
وی با بیان اینکه امنیتی که امروز بر کشور حاکم است، حاصل خون شهداست، افزود: اگر امروز در جهان عزتی داریم و به عنوان ابرقدرت و ملت ممتاز مطرح هستیم و الگویی برای همه مسلمانان و آزادگان جهان هستیم، از برکت خون همین شهداست. فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به وصیت نامه شهدا که در اکثر آنها امر به تبعیت از ولی فقیه شده است، گفت: ستون خیمه، انقلاب که 38 سال است پیش برده است و دشمنان در صدد آن هستند تا این خیمه را بشکنند، اما با تبعیت کردن ما از ولی فقیه تمام نقشه‌های آنها از بین خواهد رفت. وی با اشاره به اینکه شرط نعمت‌یافتگان اطاعت از خدا، رسول خدا و ولی فقیه است، خاطرنشان کرد: راهی که امروز رهبری و ولایت فقیه برای ما مشخص کرده‌اند ، تبعیت نکردن از ظلم و زیر بار ظلم نرفتن است. سردار استاد حسینی با بیان اینکه امام(ره) هیچ‌گاه زیر بار ظلم نرفت و این یکی از بزرگترین درس‌های تاریخ انقلاب است، گفت: امروز نظام سلطه ما را بین دو انتخاب قرار داده است، یا سازش با دشمن یا تن به جنگ دادن و کسی که عزت می‌خواهد سازش با دشمن برای او معنی نخواهد داشت، همان‌گونه که امام حسین(ع) هیچ‌گاه با دشمن سازش نکرد. وی افزود: امروز دشمن با همه توان خود به جنگ علیه ما در همه زمینه‌های روانی، سیاسی، اقتصادی، نیابتی در جبهه‌های سوریه، لبنان و عراق و یمن.. با همه توان ادامه می‌دهد، لذا شرط اطاعت‌پذیری این است که امروز گوش به فرمان رهبری باشیم و در میدان نبرد همه‌جانبه دشمن حضور داشته باشیم. استاد حسینی با بیان اینکه همه باید پاسدار خون شهدا باشیم، گفت: پاسدار خون شهید بودن یعنی تا آخرین قطره خون خود مطیع ولی فقیه بوده و همیشه در صحنه حضور داشته باشیم. وی با اشاره به عاقبت نافرمانی از ولی فقیه در طول تاریخ گفت: همه کسانی که از ولی فقیه اطاعت نکردند، چه کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند و چه کسانی که امروز با اشارات رهبری، که راه را روشن ساخته‌اند، از ولی فقیه تبعیت نمی‌کنند، طبق روایتی از امام زمان(عج) مشرک هستند. استاد حسینی دشمنان اسلام را غیرقابل اعتماد خواند و خاطرنشان کرد: امروز دستان آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها تا مرفق به خون مظلومین و مسلمانان دنیا آغشته است و ما نباید با دشمن قداری که آمده است تا ریشه ملت ایران، بلکه ریشه اسلام ناب را بکند، سازش داشته باشیم و در مقابل دشمن باید بایستیم و اعتماد نکنیم و اگر اعتماد کردیم از همه ارزش‌های کشور که شهدا برای آنها خون داده‌اند، عدول خواهیم کرد و عزت‌مندی، ناموس، استقلال، آزادی و حریتی که اسلام می‌خواهد یک مسلمان داشته باشد از بین خواهد رفت. فرمانده سپاه استان البرز ایستادگی در مقابل نظام سلطه و ظلم‌ستیزی را از ویژگی‌های یک مسلمان انقلابی برشمرد و افزود: امروز ما به عنوان مسلمان و کسی که پیرو شهداست، باید از مظلومین و محرومین دنیا دفاع کنیم و در هرجای دنیا که صدای کمک طلبیدن مسلمانی بر پا باشد، ما به کمک آنها خواهیم رفت، همانطور که جوانان مدافع حرم در صحنه‌های نبرد حضور دارند. وی علت دیگر حضور مدافعین حرم در کشورهای مسلمان را تامین امنیت در داخل کشور دانست و گفت: اگر امروز در 1400 کیلومتری مرزهای کشور با دشمنان نجنگیم، باید در شهرهای کرمانشاه، همدان، تهران و کرج با آنها بجنگیم.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود