28 شهریور 1394
شماره خبر: 149345

رمز پیروزی در برابر دشمنان فقط اطاعت از رهبری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رمز پیروزی در برابر دشمنان فقط اطاعت از رهبری است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز رمز پیروزی در برابر دشمنان را اطاعت از رهبری اعلام کرد و گفت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه مدنظر باشد.
سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) سخنران پیش از خطبه این هفته نماز جمعه کرج بود. وی توکل به خداوند و رهبری ولایت فقیه را عامل عامل پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: ایمان و اعتقاد رزمندگان موجب شد امید در دلها ماندگار باشد. سردار استاد حسینی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان در آن سال ها به فرمان ولایت فقیه به سوی جبهه ها می شتافتند گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی وحدت حول محور رهبری بود و همه اقشار مختلف جامعه از جمله پزشک، کشاورز، کاسب و نظامی برای دفاع از کشور در جبهه حضور به هم رسانیدند. وی ادامه داد: روحیه جهادی میان رزمندگان اسلام مثال زدنی بود و در این میان تجربه های بدست آمده قبل از انقلاب این روحیه را دو چنان کرده بود. استاد حسینی با تاکید بر اینکه در حال حاضر از هجمه دشمن هراسی نداریم، گفت: این شجاعت حاصل دفاع از عزت انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی است و دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم غاصب اسراییل بدنبال هدفی هستند که صدام نتواسنت بدان دست یابد. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: ولایت فقیه با تدبیر کاری کرد که هیچ گاه جبهه ها از نیرو خالی نباشد و همین امر باعث شد که یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهیم.
افراد مدعی ارتباط با آمریکا افرادی بریده از انقلاب، امام و ارزش ها هستند
استاد حسینی با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند انقلاب، نظام و رهبری نباشد، گفت: انقلاب ما به برکت خون شهدا پا برجا است ولی باید به هوش باشیم نباید اجازه دهیم دشمنی که از در بیرون رفته است از پنجره وارد شود چرا که اگر ما می خواستیم تن به سازش دهیم هرگز انقلاب نمی کردیم و این همه شهید نمی دادیم .استاد حسینی با تاکید بر اینکه ملت باید هوشیار و بیدار باشد، گفت: هستند کسانی که قصد دارند ما را به سازش بکشانند به همین منظور باید سخنان رهبری معظم مدنظر باشد چرا که پیروزی بر دشمن فقط با اطاعت از رهبری امکان پذیر است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه دست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به خون مردم بی گناه فلسطین، سوریه، عراق، لبنان و افغانستان آغشته است این سوال را مطرح کرد آیا باید با این دشمنان جنایتکار سازش داشته باشیم؟ وی افزود: مقام معظم رهبری فرمدند «ما فقط در خصوص یک موضوع با آمریکا مذاکره داشتیم که مذاکرات هسته ای است هیچ مذاکره ای با آمریکا نداریم» اما کسانی که در کشور با خون شهدا به جایی رسیدند مدعی هستند که باید پای آمریکا به کشور باز شود. سردار استاد حسینی یادآور شد: افرادی که مدعی ارتباط با آمریکا هستند افرادی بریده از انقلاب، امام و ارزش ها هستند نباید برای ما تعیین تکلیف کنند باید حواسمان جمع باشد. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بیدار و آگاهند و به این افراد که قصد دارند موجبات نفوذ دشمنان در مجلس و خبرگان را فراهم کنند اجازه نمی دهند و فریب فتنه گران را نمی خورند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود