6 شهریور 1395
شماره خبر: 169117

رزمایش و مانور نمایشی در هفته دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رزمایش و مانور نمایشی در هفته دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود


مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز گفت: به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی و نمایشگاه رزمی- فرهنگی یاد یاران برگزار می‌شود.
سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی اظهار داشت: به‌مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی و نمایشگاه رزمی- فرهنگی یاد یاران برگزار می‌شود.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس البرز، هدف اصلی برگزاری این رزمایش و نمایش را بزرگداشت حماسه بی‌بدیل دفاع مقدس و نقش بی‌نظیر امام خمینی(ره)، امت و رزمندگان در 8 سال حماسه و ایثار بیان کرد و گفت: از دیگر اهداف این برنامه تشریح و بیان علل چرایی جنگ و شناخت متجاوز است. وی با بیان اینکه در نظر داریم با برگزاری این رزمایش اسوه و الگوهای ارزشی- حماسی دفاع مقدس را به جوانان معرفی و با فرهنگ جبهه و جنگ آشنا سازیم، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی برای حضور فعال و مشارکت مردم به‌ویژه جوانان در صحنه‌های مهم نظام از دیگر علل برگزاری این رزمایش است. مسئول کمیته اطلاع رسانی ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و نمایشگاه و رزمایش فرهنگی رزمی یادیاران گفت: انتقال تجربه فرهنگ جبهه‌ها به نسل جوان جامعه راهکار مناسب برای آشنایی آنها با فرهنگ شهادت و ایثاراست. مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز با بیان اینکه هدف اصلی دشمن تفرقه‌افکنی بین شیعه، سنی و قومیت‌های ایرانی است، گفت: در این رزمایش و نمایشگاه قصد داریم به‌تشریح و تبیین تاکتیک‌های دشمن علیه اسلام و جمهوری اسلامی بپردازیم تا پاسخ مناسبی به یاوه‌گویی‌های دشمن در مورد جنگ تحمیلی 8 ساله علیه ایران داده باشیم و به آن‌ها یادآوری کنیم هیچگاه از ارزش‌های خود کوتاه نخواهیم آمد. وی افزود: این رزمایش و مانور نمایشی در منطقه عمومی لشگر عملیاتی واقع در انتهای بلوار خوارزمی برگزار و از تاریخ 31 شهریور آغاز و به مدت 7 روز ادامه دارد.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود