30 شهریور 1391
شماره خبر: 11924

نمایش اصالتهای دفاع مقدس در رزمایش بسیجیان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمایش اصالتهای دفاع مقدس در رزمایش بسیجیان البرز

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهر شهرداری کرج با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از برگزاری رزمایش بسیجیان استان البرز با مشارکت و همکاری شهرداری کرج در اولین روز آغاز این هفته خبرداد.
سعید صفری هفته دفاع مقدس را یادگاری ارزشمند و گرانبها از گذشت و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: برگزاری رزمایش بسیجیان استان البرز در کرج که همزمان با رژه نیروهای مسلح در کشور انجام می شود در واقع نمایشی از اقتدار و اصالت های ماندگار دفاع مقدس است. وی خاطرنشان کرد: همزمان با فرارسیدن 31 شهریور، سالروز «هفته دفاع مقدس» و آغاز جنگ تحمیلی، رژه باصلابت نیروهای مسلح استان البرز با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان این استان در کرج برگزار می شود. صفری از دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان دفاع مشروع ملت ایران از اصالت نظام اسلامی یادکرد و گفت: ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی با همه وجود از کشور پاسداری کردند و در این راه از جان خود نیز گذشتند. این مسئول ، حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی را مهمترین رسالت ملت ایران دانست و عنوان کرد: نحوه حراست و پاسداری از این مرز و بوم و از جان گذشتگی رزمندگان یکی از بارزترین مشخصه های ایران و ملت است. صفری با بیان اینکه، دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی ملت را رقم زد، اظهارداشت: پایداری ایران اسلامی برخاسته از روح وحدت و ایمان بود.
برگزاری رزمایش بسیجیان با همکاری شهرداری
معاون خدمات شهری شهرداری کرج از برگزاری رزمایش بسیجیان استان البرز با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان خبر داد و افزود: شهرداری کرج در برگزاری این رزمایش با همه توان و قوا مشارکت می کند. صفری با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش اظهارداشت: جلسه فوق با حضور مسئولان ذیربط در محل استانداری برپا شد. وی ادامه داد: رسیدن به نقطه نظر مشترک به منظور برگزاری هر چه بهتر و مطلوب تر این رژه از مهمترین اهداف برگزاری جلسه بوده است. این مسئول با بیان اینکه، شهرداری کرج با بهره گیری از امکانات و تجهیزات سازمانی برای برگزاری هر چه با شکوهتر رزمایش هفته دفاع مقدس تلاش می کند، افزود: حدود 40 دستگاه ماشین آلات سنگین همچنین پنج دستگاه ماشین آتش نشانی براي پشتيباني از این رزمایش ساماندهي مي شوند. صفری خاطرنشان کرد: علاوه بر بکار گیری تجهیزات فوق، 180 دستگاه اتوبوس جهت انتقال بسیجیان به محل رزمایش بکارگرفته می شود.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود