7 شهریور 1395
شماره خبر: 169221

شهیدان رجایی وباهنر باید الگوی تمام دولتمردان قرار گیرند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شهیدان رجایی وباهنر باید الگوی تمام دولتمردان قرار گیرند


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز شهیدان رجایی و باهنر را دو الگوی بزرگ برای تمام ملت ایران دانست و گفت: این دو شهید بزرگوار باید الگوی تمام دولتمردان قرار گیرند.
سردارعلی استاد حسینی در همایش نکوداشت روز بسیج کارمند که در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد با بیان اینکه خصوصیات این دو شهید باید در هفته دولت بازگو شود تا به آن تمسک بجوییم، افزود: یکی از بارزترین خصوصیات این دو شهید مخالفت با ظلم و نظام سلطه بود. وی اظهار داشت: شهید رجایی سال ها شکنجه های سخت رژیم طاغوت را که به سرکردگی آمریکا بود، درک و تحمل کرد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت ولی تسلیم نشد. وی گفت: شهید رجایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان مقلد امام راحل (ره) برای کمک به مردم مظلوم و مستضعف وارد صحنه شد و این در حالی است که در ابتدای انقلاب لیبرال ها بر سر کار آمدند. استاد حسینی ادامه داد: در آن زمان لیبرال ها خواستار رابطه با آمریکا بودند و هیچوقت روحیه انقلابی نداشتند و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شعارشان این بود که شاه بماند ولی دولت را به ما بدهند. وی افزود: لیبرال ها بدون رضایت امام (ره) بر گرده انقلاب سوار شدند که در این زمان شهید رجایی روشی را پیشه کار خود کرد که نظام سلطه قبول نداشت.
فرمانده سپاه استان البرز بیان داشت: با پافشاری امام و یاران امام شهید رجایی نخست وزیر شد. وی گفت: امروز راه امام و رهبر معظم انقلاب، ظلم ستیزی در مقابل آمریکا است و هفته دولت فقط برای زنده نگه داشتن نام شهیدان رجایی و باهنر نیست بلکه باید راهشان ادامه یابد که همان راه ظلم ستیزی و استکبارستیزی است. استاد حسینی اضافه کرد: آمریکا مظهر جرسومه های فساد است و با او نمی شود آشتی کرد و از از خط اصول انقلاب و شهید رجایی و باهنر جدا نمی شویم. در پایان این همایش از حدود 20 نفر از کارمندان بسیجی نمونه استان البرز تجلیل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود