8 شهریور 1395
شماره خبر: 169280

شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ و کسب رتبه نخست در کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ و کسب رتبه نخست در کشور


رئیس شبکه بهداشت ودرمان ساوجبلاغ گفت که این شبکه در ارزیابی عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی البرز در حوزه شبکه - مرکز بهداشت و بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در 5 ماهه اول سال جاری رتبه نخست را کسب کرد.
مهدی سلیمان فلاح گفت: این اداره به منظور عملیاتی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری کارگروهی را تشکیل داده و توانسته در این خصوص موفق عمل کند. سلیمان فلاح از کسب رتبه نخست ارتقاء شاخص زایمان طبیعی در سطح کشور و افزایش تخت های فعال از 64 به 110 تخت در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) خبر داد وگفت : راه اندازی شیفت عصر بخش دیالیز و اختصاص یک دستگاه دیالیز به بیماران آنتی ژن مثبت و افزایش 20 بیمار به ظرفیت سرویس دهی بخش دیالیز از دیگر اقدامات حوزه درمان این مرکز بوده است. وی گفت : در حوزه بهداشت احداث و تجهیز 4 باب خانه بهداشت در روستاهای رضا آباد صوفیان،حاجی آباد،عرب آباد کوه و خوروین جهت افتتاح در هفته ی دولت با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. سلیمان فلاح از راه اندازی 3 پایگاه سلامت توسط خرید خدمت از بخش خصوصی در مناطق جمعیتی ملک آباد ، والفجر و وحدت هشتگرد خبرداد. رئیس شبکه بهداشت ودرمان در خصوص تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری کلیه مراکز و خانه های بهداشت و استقرار سامانه الکترونیکی یکپارچه خبر داد گفت : سامانه سیب جهت ثبت خدمات به صورت الکترونیکی در راستای طرح تحول سلامت و دولت الکترونیک با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال راه اندازی شده است.
وی تجهیز و ارتقا دستگاه سی تی اسکن بیمارستان به امکانات تزریق عروقی و سی تی آنژیو را از اقدامات مهم شبکه بهداشت در 5 ماهه سال جاری برشمرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود